Mainoksien mukaan muka bluray-soitin parantaa dvd:n kuvanlaatua...?!?! Haistakaa mainostajat pitkä p***a!! Minulla on teräväpiirto-tv jossa on hdmi:llä liitettynä uusi bluray-soitin, sekä vanha scartilla liitetty dvd-soitin. Monilla dvd-levyillä olen kokeillut, mutta kuvanlaatu ei ole yhtään parempi bluray-soittimella!!
Bluray muka parantaa dvd:n kuvanlaatua?!?!
4
188
Vastaukset
- Oho huppista
ÖÖ siis mitä? "Monilla dvd-levyillä olen kokeillut, mutta kuvanlaatu ei ole yhtään parempi bluray-soittimella!! "
Siis olet pyörittänyt DVD-levyjä bluray-soittimessa? Oletkos kuullut koskaan, että on olemassa erikseen ihan oikeita bluray-levyjäkin? Niissä on takuulla enemmän kuvasisältöä kuin DVD-levyissä.
Oikea järjen jättiläinen, ja näyttää sen vielä julkisesti. - BluuBluu höpönlöpö..
Ai jaa, vai on ihan oikeita bluray-levyjäkin?!?! No kyllä kai minä nyt sen tiedän ja tietysti ne ovat kuvanlaadultaan huomattavasti parempia kuin dvd:t!! Hyllyssäni kun on vaan noita dvd-kiekkoja useita satoja kappaleita, niin odotin että kuvanlaatu olisi ollut edes hieman parempi... Kaikki jotka myyvät bluray-soittimia, mainostavat juuri sitä että vanhat dvd:t näkyisivät mm. HDMI-tekniikan vuoksi paremmin jne, jne. Rautalangasta pitää vissiin vääntää tuolle Oho huppista-kirjoittajalle??
- juuman
Isoissa töllöissä eron huomaa. Ja tykikuvassa tietysti. Millainen tv sulla on. Myös tv paneelilla ja kuvankäsittelypiireillä merkitystä.
- 1-1
En tietenkään tunne kaikkien erilaisten blu-ray -soittimien toimintoja ja tekniikkaa. Itselläni on ollut viitisen vuotta Sonyn blu-ray -soitin BDP-S350. Se terävöittää etenkin uusimpien dvd-levyjen kuvan 42 tuuman teräväpiirto Philips-televisiossa niin hyväksi, että eroa blu-ray -levyihin ei oikeastaan silmällä huomaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 753082
- 732954
- 681852
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191782- 271691
- 241667
- 211651
- 481317
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321306Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91299