Onko joku käynyt Laanilan tilalla? Millainen opetus ja opettajat olivat, entä hevoset? Ja maastot? Toivoisin kokemuksia ja mielipiteitä tästä tallista. (:
Laanilan tila, liminka
6
584
Vastaukset
- rakas laanilantila
laanilantila on mahtava paikka! Olen itse saanut paljon hyviä että huonoja kokemuksia. Hevoset ovat kilttejä ja rauhallisia. Mukava ja äänekäs opettaja siunaa kaiken.
- bella3
Pieni maaseutu talli,kivat ja rauhalliset hevoset! Opetus perusteellista ja edetään ratsastajien ehdoilla. Opettajalla tosiaan kuuluva ääni ja selkeä artikulointi jonka koen kyllä vain positiiviseksi asiaksi :) kannattaa käydä kokeilemassa.
- laanila..
Hei, tieääkö joku on ko. talli srl:n hyväksymä? sivuilta en ainakaan löytänyt mainintaa. ihmetyttää todella halvat hinnat, vaan 160e/10 krt..
- kysy vaan05
Sinun kannattaa ihan rohkeasti kysyä asiaa vaikka soittamalla sinne tai ottamalla yhteyttä netin kautta, ettei sinun tarvitse odottaa vastausta kauaa.
- utelias97
Toimiiko opettajana Merja?
- toimeton.mies
Saattaapa hyvinki toemia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742952
- 672812
- 681822
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171679- 241657
- 201600
- 251572
- 481297
- 381273
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91259