joku minua neuvoa?
Synnyin aviottomana lapsena v.72.Jotakin oikeusjuttua oli syntymäni aikoihin ja elatusvelvollinen löydettiin.Miksi se tieto (miehen nimi) on sosiaaliviraston silloisissa papereissa,mutta ei esim väestörekisterikeskuksessa??
Osaisiko
3
176
Vastaukset
- sossupaholainen
Vuonna 72 voitiin tuomita maksamaan elatusapua jos pystyttiin todistamaan että mies oli maannut äidin kanssa. Miehestä ei kuitenkaan tullut isää. Tämän vuoksi väestörekisterikeskuksessa ei ole tietoa, koska isyyttä ei ole vahvistettu. Nimi on papereissa siksi, että mies oli elatusvelvollinen. Nykyään elatusvelvollisuus on vain miehellä, joka on tunnustanut isyytensä tai oikeus on tuominnut isäksi.
- isätön
Kiitos asiallisesta vastauksestasi.Se selvitti ajatukseni.:)
- janne poliisi
isätön kirjoitti:
Kiitos asiallisesta vastauksestasi.Se selvitti ajatukseni.:)
en oikein usko sun tyhmän puhetta mutta mikä ongelma olen kyttä eli poliisi nimeni on janne
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041781
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151561- 1421514
- 991445
- 781371
- 1191229
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2751148- 691031
Vähäjärven koululla kouluampuminen/puukotus, 23 loukkaantunutta
Tekijä ilmeisesti mamu onko lisätietoa kellään171009Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o181005