Olen ens kesänä lähössä kielimatkalle britteihin ja perheeni rahatilanne on tiukka joten itse tarvitsee tienata kaikki rahat. Olisiko ehdotuksia kuinka 3tonnia saisi kasaan yhdeksässä kuukaudessa?? (Asun porin keskustan lähistöllä) :)
kuinka tienata 3000€ kielimatkaa varten ?
12
199
Vastaukset
- Heheeee
Myy itseäsi kaduilla. Tienaat hyvin
- Töitö
Työtä tekemällä saa rahaa. Jos olet koulussa nii iltatyöt.
- 16v-köyhä opiskelija
Olen myynyt itseäni, mutta en saa kuin 15e - 20e laakista koska olen
niin lihava. - laizalove
16v-köyhä opiskelija kirjoitti:
Olen myynyt itseäni, mutta en saa kuin 15e - 20e laakista koska olen
niin lihava.Trolli toi edellinen viestib(?)
- 16v-köyhä opiskelija
laizalove kirjoitti:
Trolli toi edellinen viestib(?)
Täyttä totta, olen niin epätoivoinen.
- laizalove
16v-köyhä opiskelija kirjoitti:
Täyttä totta, olen niin epätoivoinen.
No mut älä häpeä, minäkin myyn itseäni. Tosin nyt taukoa koska
minulla on sukupuolitauti. - laizalove
laizalove kirjoitti:
No mut älä häpeä, minäkin myyn itseäni. Tosin nyt taukoa koska
minulla on sukupuolitauti.En ollu edellinen XF
- laizalove
laizalove kirjoitti:
En ollu edellinen XF
Tosiasia on että en ole myynyt itseäni, mutta mieli tekisi. Tosin olen aika
pullukka, tuskin ketään kiinnostaa... - Lisäduuni
laizalove kirjoitti:
Tosiasia on että en ole myynyt itseäni, mutta mieli tekisi. Tosin olen aika
pullukka, tuskin ketään kiinnostaa...Lisaduuni.fi
- tänneeeeeeee!
muuta mun luokse kotihoitajaks sovitaan palkka 9kk 3tonnia :D
- laizalove
Onko sulla kunnon patukka housuissa, ja aina valmis?
- Linkittäjä
Käytätkö paljon Facea, twitteria tai jotain? Linkkejä jakaessa kannattaa ehdottomasti käyttää LinkBucksia. Kun jaat linkin esim. seinälläsi käyttäen Linkbucksia, kaverisi pääsee kohteeseen vasta käytyään mainossivulla muutaman sekunnin ajan. Ja tässä välissähän sun kirstuun kilahtelee kolikon osia. Ahkeralla käytöllä voi päästä jopa useiden satasien kuukausipalkoille. :)
Lisätietoa osoitteesta:
http://www.linkbucks.com/referral/682150 (ref-linkki)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465377Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5561947Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771120Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591028- 77973
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59880
- 228834
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50823Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748