Valtakunnallinen antiikki-, taide- ja keräilyalan myynti- ja näyttelytapahtuma Helsingissä Kaapelitehtaan Puristamo- ja Valssaamosaleissa osoitteessa Tallberginkatu 1.Tapahtuma on avoinna yleisölle molempina päivinä klo 10-16. Tapahtumaan on pääsymaksu.
Myynnissä on esim. antiikkiesineitä, taidetta, designia, retroa, vintagea, lasia, posliinia, keramiikkaa, hopeaa, koruja, kelloja, rahoja, postimerkkejä, kortteja, militariaa, keräilyleluja, kirjoja, lehtiä, vanhoja tekstiilejä, yms. vanhaa keräilyllistä tavaraa.
Varaukset ja lisätiedot puh. 050 5257 464 / Tienhaara, s-posti laatumessut@laatumessut.com. Lisää tietoa tapahtumasta löytyy myös www-sivuilta osoitteesta http://www.laatumessut.com/helsinki1013.htm
HELSINGIN ANTIIKKI-, TAIDE- JA KERÄILYMESSUT 12.10. - 13.10 2013
laatumessut.com
1
133
Vastaukset
Kaapelitehtaalla kuvataan messujemme yhteydessä Fox-kanavan uutta, vanhaan tavaraan liittyvää Rojua, rojua -ohjelmaa. Ohjelmassa kolme asiantuntijaa kiertää arvioimassa ihmisten vanhojen tavaroiden arvoa.
Ohjelman kuvauspaikkana on antiikki-, taide- ja keräilymessujen lisäksi Kaapelitehtaan D-portaan kellarikerroksessa sijaitseva Käämi-kokoustila.
Lisätietoa ohjelmasta ja ilmoittautumisohjeet maksuttomaan arviointiin: www.foxtv.fi/rojua-rojua
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997883- 1075617
- 2754881
- 494853
- 763637
- 512869
- 632615
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222478Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294