Hei!
Olemme mieheni kanssa miettineet nimeä lokakuussa syntyvälle tyttärellemme. Emme haluaisi mitään liian yleistä nimeä, vaan jonkun vähän erikoisemman. Sukunimeemme ei sovi mikään kovin vierasperäinen, sillä se on niin suomalainen kuin olla ja voi, siispä olemme yrittäneet keksiä jotain omaperäistä vaikka muuttamalla yhden kirjaimen jostain tavallisemmasta nimestä. Olemme miettineet esim. nimiä Tinja, Sinja, Siina ja Telma. Mitä mieltä?
Lisäksi törmäsin nimeen TIMNA. Onko se teistä liian outo? Itse tykkään kovasti, se sopisi sukunimeenkin ja olisi persoonallinen muttei kuitenkaan erityisen vaikea nimi... Kertokaas, ja ehdotelkaa lisää tämän tyylisiä! :)
Timna?
9
221
Vastaukset
- vastaus1.
Ajattelemistanne kivoin on Sinja. Timna ei mielestäni oikein hyvin istu kieleen mutta käy kohtuullisesti entäs Innu tai Ina.
- Voi taivas
Eikä !!!!!!!!!!!!!!
- -Muumimamma-
Mikä teitä nykyvanhempia vaivaa, kun haluatte kiusata lapsianne mitä hirveimmillä nimiväännöksillä!!??
- YlpeäTimna
Minun nimeni on Timna. Olen siihen tyytyväinen, että erotun joukosta ja en ole kateellinen muiden nimistä eikä minun siten tarvitse haukkua muiden vanhempia.
- Pyhäisäsentään
KLASSINEN KATEUSKORTTI :D :D:D
- taittaralla
Mieleen tulee:
Sirje
Sirja
Emilja
Helje
Nelma
Tinja
Tuija
Tiana
Tiara
Tamika
Taira
Selja
Sinna
Silva
Solja
Aija
Timna kuulostaa "lempinimeltä", ei ole persoonallinen eikä jää mieleen. - SeijaHilkkaSirkka
Entäpä harvinaisemmat "vanhat nimet":
Seija
Sirkka
Hilkka
?- KIRSIKKA000
Ihan oikeasti??? :D
- pitkätukka-68
Näistä ois kiva tietää mihin on lopulta päädytty. Harmi ettei aloittajat yleensä myöhemmin palaa aloittamaansa keskusteluun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e672090- 1041901
- 1451661
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151641- 1031609
- 851587
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2851367- 1191289
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241160- 701142