Timna?

Timna

Hei!

Olemme mieheni kanssa miettineet nimeä lokakuussa syntyvälle tyttärellemme. Emme haluaisi mitään liian yleistä nimeä, vaan jonkun vähän erikoisemman. Sukunimeemme ei sovi mikään kovin vierasperäinen, sillä se on niin suomalainen kuin olla ja voi, siispä olemme yrittäneet keksiä jotain omaperäistä vaikka muuttamalla yhden kirjaimen jostain tavallisemmasta nimestä. Olemme miettineet esim. nimiä Tinja, Sinja, Siina ja Telma. Mitä mieltä?

Lisäksi törmäsin nimeen TIMNA. Onko se teistä liian outo? Itse tykkään kovasti, se sopisi sukunimeenkin ja olisi persoonallinen muttei kuitenkaan erityisen vaikea nimi... Kertokaas, ja ehdotelkaa lisää tämän tyylisiä! :)

9

221

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vastaus1.

Ajattelemistanne kivoin on Sinja. Timna ei mielestäni oikein hyvin istu kieleen mutta käy kohtuullisesti entäs Innu tai Ina.

• Voi taivas

Eikä !!!!!!!!!!!!!!

• -Muumimamma-

Mikä teitä nykyvanhempia vaivaa, kun haluatte kiusata lapsianne mitä hirveimmillä nimiväännöksillä!!??

• YlpeäTimna

Minun nimeni on Timna. Olen siihen tyytyväinen, että erotun joukosta ja en ole kateellinen muiden nimistä eikä minun siten tarvitse haukkua muiden vanhempia.

• Pyhäisäsentään

KLASSINEN KATEUSKORTTI :D :D:D

• taittaralla

Mieleen tulee:

Sirje
      Sirja
      Emilja

Helje
      Nelma
      Tinja
      Tuija
      Tiana
      Tiara
      Tamika
      Taira
      Selja
      Sinna
      Silva
      Solja
      Aija

Timna kuulostaa "lempinimeltä", ei ole persoonallinen eikä jää mieleen.

• SeijaHilkkaSirkka

Entäpä harvinaisemmat "vanhat nimet":

Seija
      Sirkka
      Hilkka

?

• KIRSIKKA000

Ihan oikeasti??? :D

• pitkätukka-68

Näistä ois kiva tietää mihin on lopulta päädytty. Harmi ettei aloittajat yleensä myöhemmin palaa aloittamaansa keskusteluun.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      67
      2090
    2. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      104
      1901
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      145
      1661
    4. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      15
      1641
    5. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      103
      1609
    6. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      85
      1587
    7. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      285
      1367
    8. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      119
      1289
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1160
    10. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      70
      1142
    Aihe