Onko kenelläkään tietoa, että löytyykö esim. Quitosta laadukkaita makuupusseja, tuulipukuja ym.ym. Ja ennenkaikkea millä hinnalla, vai kannattakko ostaa Suomesta ennen lähtöä.
Ja onko suosituksia Amazonin retkien järjestäjistä. Tarkoitus olisi n.5-7 päivän retkeen.
Ecuadorista retkeilyvarusteet?
4
457
Vastaukset
- Käynyt
varmasti löytyy.Ylipäätään Suomesta ei kannata
raahata sinne kuin aivan välttämätön.Mutta älä odota saavasi uusia varusteita älyttömän halvalla.Sitäpaitsi,kun otat järjestetyn retken,
kaikki varusteet kuuluvat automaattisesti mukaan.
Sinun tarvitsee vain ottaa riittävästi rahaa ja pitää kamera kuivana.Onnea.- Petteri
Kiitos vinkistä..
Aion kuitenkin ostella vähän sitä sun tätä, kun olis tarkotus viettää pari kuukautta Perun ja Ecuadorin alueella. Ja voihan niitä sitten myöhemminkin... - jääkarhu
Petteri kirjoitti:
Kiitos vinkistä..
Aion kuitenkin ostella vähän sitä sun tätä, kun olis tarkotus viettää pari kuukautta Perun ja Ecuadorin alueella. Ja voihan niitä sitten myöhemminkin...Suosittelisin kuitenkin retkeilykamojen ostoa kotimaasta - valikoima Quitossa on suht heikko ja hinnat vähintään täkäläiset. Reissussa aika kannattaa käyttää oleelliseen ja stressata sopivien varusteiden ostamisesta kotona!
- Seikkailija
jääkarhu kirjoitti:
Suosittelisin kuitenkin retkeilykamojen ostoa kotimaasta - valikoima Quitossa on suht heikko ja hinnat vähintään täkäläiset. Reissussa aika kannattaa käyttää oleelliseen ja stressata sopivien varusteiden ostamisesta kotona!
Itse kattelin hyviä Gore-Tex vaelluskenkiä Quitosta. Valikoima oli pieni. Hyviä vaellussandaaleita ei myös ollu paljoa (en löytänyt itselle). Eiköhän ne Suomesta oo kätevämpi ostaa. Ota muuten hyvät matkatavaravakuutukset matkalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857415- 965364
- 2534524
- 444455
- 623227
- 482646
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222328Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘282291- 482240
- 412164