Hinta laatusuhde kohdillaan. Lounas kahdelle alkupaloineen, jälkiruokineen hivenen alle sadalla eurolla. Esimerkiksi pääruoaksi paahdettua ankanrintaa, alkupalaksi ravunpyrstöjä ja tillismetanaa sekä jälkiruoaksi juustovalikoima viikunahillokkeella. Suosittelen..
Lounas Porin Suomalaisella Klubilla
19
371
Vastaukset
- Konserninjoht.
Aika pienet annokset ja suuret hinnat. Mautonta oli. Asiakaspalvelu ja ovimiehet porin asiallisimmat.
- hhheheehhhehehhehehe
Saiks sä toimeentulotuen tänää?
- Paskaa hurria
Hianosti suamennettu:
Svenska Klubben = Suomalainen Klubi
Vitun tollot hurrit - svenskfinsk
Ei ole mikään suomennos vaan molemmat klubit toimivat talossa.Taidat olla nuori kun et moista tiedä.
- Wanha hapankaali
Viikarin Valkamassa on hyvä ja edullinen ruoka vielä vähän aikaa mutta kuulemma sekin loppuu kun ei tuota tuohta tarpeeksi.
- ruåtti roskiin
Suomalainen klubi, mutta miksi silti svenska klubben eli svedupellelä?
Roskiin tuollaiset ruuat, ostakaa pressan pizzasta kunnon lätty lähtee nälkäkin kerralla eikä ole kovin isot hinnat,ja palvelu on vähintäänkin yhtä hyvää ellei parempaa kuin svedupellelässä. - tilaihme
mee pitseeriaa, sielt saat halvemma ja paremma lounaa, eikä tarvi syöd mitää tiiliskivismetanaa.
- Jäsen jo 30 vuotta
Nimim konsernijohtaja ei ole tainnut Klubilla edes käydä: en ole koskaan vielä nähnyt siellä yhtäänn ovimiestä.
- Konserninjoht.
Käyn vain jazzien aikaan, ja pikkujoulukautena. Silloin löytyy ovimiehet. En istu kaikkia iltoja. Jos olisit jo 30 vuotta siellä juhlinut niin olisi ovimiehet käyneet todella tutuiksi. Mutta taitaa sinunlaiselle kakaralle olla montun portsarit tutumpia. Varmasi kantavat sinut kusilammikkoosi tulevaisuudessakin.
- K Ulinaristi
Et ole Magnus käynyt ikinä klubilla etkä muisssa laatupaikoissa.. Tietosi on silti oikeaYleensä ei ole.
- von Lagerbom
Huomenta. Olen minä käynyt lounaalla Aulangollakin, virn, kyllä se mielestäni oli ainakin takavuosina varsin tasokas paikka.. Ja Suomalaisella klubilla en vielä ole käynytkään, enkä sellaista ole väittänytkään. Aloituksen asiassa tein saadakseni enemmäön tietoa kuin ruokalista pitää sisällään sillä aikomukseni on avartaa kulinaarista ravitsemustietoani /nautintoja myös em. klubilla..
- jargonia
von Lagerbom kirjoitti:
Huomenta. Olen minä käynyt lounaalla Aulangollakin, virn, kyllä se mielestäni oli ainakin takavuosina varsin tasokas paikka.. Ja Suomalaisella klubilla en vielä ole käynytkään, enkä sellaista ole väittänytkään. Aloituksen asiassa tein saadakseni enemmäön tietoa kuin ruokalista pitää sisällään sillä aikomukseni on avartaa kulinaarista ravitsemustietoani /nautintoja myös em. klubilla..
Tällä palstalla ei kenenkään "kulinaarininen ravitsemustieto" avarru. Palstalle kirjoittavat wanna-be konsernijohtajan tapaiset aivokääpiöt, jotka eivät paremmissa ruokaravintoloissa ole koskaan käyneetkään.
- Kai von Kansi
Porilaista keskustelukulttuuria parhaimmillaan! Hämäläinen hitaus ja varsinaissuomalainen vttumaisuus yhdistyvät satakuntalaisuudessa harvinaisen luotaantyöntävällä tavalla.
- kalosti
isänpäivä lounas ei kai Fazer pilaa sitäkin
- raumaltako-oot
Miten Fazerin poika liittyy isänpäivän lounaaseen.
- selfmademan
Itse nautin lounaani leipäjonossa.Alkupalaksi vehnäjauhoja,puolikarkeaa.Pääruuaksi näkkileipää ja pala eilistä pullaa.Jälkiruuaksi vittumainen hymy pussin jakajalta koristeltuna ivallisella katseella ohikulkijoilta.
- Körttiläinen
Kävit syömässä ja sitten kirjoittamaan tänne hei mää olin syömässä,voi vitun puoliälyinen,hommaa ittelles elämä.
- vonLagerbom
Kas, aletaan kaivamaan vanhoja kirjoituksiani esiin kun en juurikaan viitsi enää näille palstoille kirjoitella..
- vonkilopultti
vonLagerbom kirjoitti:
Kas, aletaan kaivamaan vanhoja kirjoituksiani esiin kun en juurikaan viitsi enää näille palstoille kirjoitella..
Asiaanne mitenkään muuten puuttumatta on pakko todeta että kovinpa näyt kuitenkin siinäkin kirjoittelevan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1058237- 1125764
- 555231
- 2895206
- 783851
- 583041
- 662757
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222558Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292532- 452491