kehräys

...

Meidän yksi marsu kehrää kuten kissa silittäessäni sitä. En osaa sanoa pitääkö se silittämisestä vai onko tuo murina/kehräys uhkailua. Mitä te luulette? Meillä on kolme marsua ja kukaan ei siedä sylissä oloa vaikka kuinka olen yrittänyt opettaa..

6

2374

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tähti

niin, eli onko kysessä sellainen vähän "perämoottorin" hurinalta kuulostava ääni? Jos, niin marsu tykkää silistyksestä ja lisäksi ainakin urokset saattaa heiluttaa peppuaan, kun silität niitä. Joskus ääni voi johtua myös säikähdyksestä, mutta huomaat kyllä sen. Eli ei hätää, ihan normaalia!:)

• ...

se vähän perämoottorilta kuulostaa. Se on matalaa hurinaa ja koko marsu tärisee. En ole ollut varma pitääkö se silityksestä, kun muuten ei tunnu pitävän "läheisyydestä" ihmisten kanssa. joskus lähtee karkuun.. Muuten on tosi tempperamenttinen ja rohkea tyttö!

• mie
        ... kirjoitti:

se vähän perämoottorilta kuulostaa. Se on matalaa hurinaa ja koko marsu tärisee. En ole ollut varma pitääkö se silityksestä, kun muuten ei tunnu pitävän "läheisyydestä" ihmisten kanssa. joskus lähtee karkuun.. Muuten on tosi tempperamenttinen ja rohkea tyttö!

mun marsu kurisee aina tollai, ku sille vie ruokaa, ja siitä se todellaki tykkää.

• just me...
        mie kirjoitti:

mun marsu kurisee aina tollai, ku sille vie ruokaa, ja siitä se todellaki tykkää.

meijänkin marsut hurisee joskus kun niit silittää ja heiluttelee peppujansa vaik ne onkin tyttöjä. mut hurisevat myös kun kuulevat uuden äänen tai saavat mieluista ruokaa.

• Leidi-90

kans pitää sellasta ääntä..ja heiluttaa takamusta!! = ) se on pikku mootori....

• Anonyymi

Tulin etsimään vastausta siihen ku meillä on 2 poika marsua ja toinen niistä kävelee tasaisesti toisen ympärillä ja pitää sellaista helikopteri hurinaa, kiipeää myös useasti selkään. Onko tää uhkailua/alistamista vaiko välittämisen merkki toiselle

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2590
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2552
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1752
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1577
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1490
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1430
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1352
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1213
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1157
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1076
    Aihe