Kävipä niin, että rahatilanne on tässä kuussa poikkeuksellisen tiukka. Ajattelin, että käynpä OmaSaunalahdessa siirtämässä eräpäivän ensi kuulle. Selvisi, että siitä veloitetaan nykyään 5 euroa. Tässä vaiheessa minulla paloi päreet.
Paperilaskusta tuli maksullinen ja siirryin sähköpostilaskuun. Tällöin ei saa Saunalahden asiakastiedotetta. Sen pitäisi löytyä netistä, mutta pengottuani Saunalahden sivuja aikani, löysin vain vanhoja asiakastiedotteita. Siis niitä lehtisiä, jotka ennen tuli postissa kotiin laskun kanssa.
Minä en ainakaan ole saanut Saunalahdelta ilmoitusta siitä, että aikaisemmin ilmainen palvelu muuttui maksulliseksi. Tämä oli minulle viimeinen pisara. Olen ollut Saunalahden uskollinen asiakas kaikesta paskasta huolimatta jo kaiketi kymmenen vuotta. Kiitos edullisten hintojen.
Nyt tää läks.
Eräpäivän siirtäminen maksulliseksi
voi tsiisus!
3
160
Vastaukset
- sdfsfsdf
Eräpäivän siirtäminenhän pitkittää maksun saajan odotusaikaa. Eli totta kai ottavat korkoa kun siirtelet eräpäiviä.
- ddfdfdfdsddfsdfd
Niin, jos vaan maksaisit sen laskun myöhässä kuitenkin niin, että teet sen ennen ensimmäistä karhukirjettä, tulisiko mitään kuluja päälle?
- Voi että kun on!
Kyllä ne operaattorit on paskoja kun ei anna sulle ilmaista rajatonta maksuaikaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743062
- 742944
- 681852
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191772- 271681
- 241667
- 201640
- 481317
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91299Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi311295