Olen jättämässä työpaikkani, koska johtajat ovat olleet epäoikeudenmukaisia ja en halua tehdä rahaa kyseiselle yritykselle enää työkseni.
Lopputilien ja irtisanoutumisajan viimeisenä päivänä poislähtiessäni ajattelin että käyn päämulkku johtajalle sanomassa suunnilleen näin: "olet läski munapää jota kukaan ei rakasta".
Hän on pidempi ylipainoinen päältäkalju isonenäinen kurttuotsa. Sanomiseni on siis varmasti totta. Hän omistaa elämänsä rahan tekemiselle. Sitä se teettää.
Minkälaiset jälkiseuraamukset kyseisestä tempauksesta tulee? Joudunko oikeudenkäyntien jälkeen maksamaan korvauksia kusipää persereiälle vahingonkorvauksia? Joudunko maksamaan korvauksia kyrvännupille joka tienaa 9000 per kuukausi ja minä vain 1600 hänen alaisenaan?
Olen liitossa ja saan ilmeisesti ilmaista oikeudenkäyntiapua. Jos joudun vaikka maksamaan parisataa euroa korvauksena, niin on se silti sen arvoista. Parempi sekin kuin pitää sisälläni nämä vihan tunteet häntä kohtaan. Saisin jonkinlaisen henkisen rauhan asiaa koskien.
Haistatanko pitkät?
shieet
1
139
Vastaukset
- Jesperi juntunen
Tuskin siitä linnaan joutuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742892
- 642753
- 681812
- 241647
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171639- 201580
- 181464
- 481287
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91249