Tällä palstallla ei juuri asiallista keskustelua käydä, mutta taidan kuitenkin yrittää.
Olen jo pitkään ollut kiinostunut lajista, mutta vasta nyt syksyllä muutin paikkakunnalle, jossa toimii kiipeilyseura ja löytyy seiniä. MInulla on muutamia kysymyksiä joihin kaipaisin vastauksia.
Onko ulko- ja sisäkiipeilykengillä eroa? Kuinka paljon maksaa asiallinen pari mistä kannattaa hankkia?
Mihinkä kannattaa harjoittelussa kiinnittää huomiota? Onko perinteisestä salilla vääntämisestä hyötyä? Mikä olisi hyvää tukevaa liikuntaa?
Kiitokset vastauksista...
Kysymyksiä
1
775
Vastaukset
- vastaaja
"Onko ulko- ja sisäkiipeilykengillä eroa? Kuinka paljon maksaa asiallinen pari mistä kannattaa hankkia?"
Ei ole eroa. Kenkä pari maksaa n. 60e-100e
on halvempiakin varmaan. Kannattaa hankkia esim. Helsingistä camusta tai mountainshopista.
Myyjältä kannattaa kysyä neuvoa sopivan kengän ostoon.
"Mihinkä kannattaa harjoittelussa kiinnittää huomiota? Onko perinteisestä salilla vääntämisestä hyötyä? Mikä olisi hyvää tukevaa liikuntaa?"
Kiipee paljon. vedä leukoja jne. Hyvä yleiskunto ja notkeus ei varmaan haitaksi ole.
en ole mikää pro mutta tässä jotain suuntaa antavaa neuvoa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682550
- 592492
- 681732
- 211512
- 201450
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91400- 151312
- 381183
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81127- 251056