kissanpennut 12vkoa

kdkkd

Kävin tänään katsomassa kahta kissanpoikasta.(olen miettinyt toisen ottamista).
Ovat juuri saavuttaneet 12 vko iän, mikä onkin se luovutusikä.
Kyse on ihan perus maatiaiskissoista.

Mikä minua jäi ihmetyttämään, että kissat olivat huoneessa kahdestaan eli ei emoa siellä yms. onko normaalia?

Tämä kyseinen ihminen joka kissoja myi, niin vaikutti luotettavalta (tarkistelin vähän asioita ja pitivät ihan paikkansa).

Pelkään vain nyt, että onko pennut " kasvaneet " hyvin .. koska emoa ei ollut missään... vai onko tämä tavallista maatiaiskissoilla?

4

178

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jhdh

Ei emo vietä enää kaikkea aikaansa 12 vko. pentujen kesken. Riehakkat pennut käyvät väliin sen hermoille.

• 9+4

Olivatko pennut siis jossain erillisessä eristytetyssä huoneessa vai miten? Se nyt on tosiaan ihan normaalia ettei emo enää ole pentujen luona jatkuvasti.

• sksslslsls

pennut olivat joo eristyksissä talon muista kissoista.

hän sanoi minulle, että emo oli ollut 10 vkoa poikasten kanssa ja nyt poikaset ovat sosiaalistuneet keskenään...

• 4+6

Minkähän takia olivat eristyksissä? Kuulostaisi omaan korvaan vähän epäilyttävältä.
      Eli onko emo poistettu pentujen läheisyydestä vai mitähän tuolla lauseella on tarkoitettu?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      47
      2245
    2. Pysy kaukana musta

Ja kaikista mun läheisistä. Oon tosissani.
      Ikävä
      26
      1843
    3. Katu täyttyy askelista...

Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.
      Ikävä
      27
      1465
    4. Näin susta unta

Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!
      Ikävä
      15
      1289
    5. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä. 💡
      Ikävä
      110
      1289
    6. Mitä hämminkiä Halkokarilla?

Poliiseja ja ambulansseja pyörii, laukauksia kuultu.
      Kokkola
      18
      1035
    7. Tiedätkö nainen sen tunteen

Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.
      Ikävä
      71
      954
    8. Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta

Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut
      Ikävä
      107
      874
    9. Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta

Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva
      Hindulaisuus
      333
      853
    10. Mikset päästä irti ja hae apua

Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad
      Ikävä
      74
      846
    Aihe