Myydään carena double swing rattaat. rattaat ovat hyvässä kunnossa ja ehjät.
säilytetty sisätiloissa. menevät pieneen tilaan kasattuna. mukaan tulee myös
yksi kova kantokoppa. joka on hyvässä kunnossa myös
Hinta: 140
Yhteystiedot: Anniina
O: Ruskeat carena double swing rattaat+ kova kantokoppa
10
293
Vastaukset
- ande900
kuvia voin laittaa sähköpostiin!
- sannis1
Myytkö erikseen kantokopan? Mulla olis rattaat mutta hakusessa olis koppa.
- ande900
sannis1 kirjoitti:
Myytkö erikseen kantokopan? Mulla olis rattaat mutta hakusessa olis koppa.
voin myydä erikseenkin. paljos tarjoisit?
- sannis1
ande900 kirjoitti:
voin myydä erikseenkin. paljos tarjoisit?
Missäpäin nää on? eli tuisko postikuluja :)
- ande900
sannis1 kirjoitti:
Missäpäin nää on? eli tuisko postikuluja :)
nää on enonkoskella. ja postimaksut koppaan on 10 e. kävin kysyy postissa jos tarviaa postittaa
- sannis1
ande900 kirjoitti:
nää on enonkoskella. ja postimaksut koppaan on 10 e. kävin kysyy postissa jos tarviaa postittaa
Onks sul jotain hintatoivetta? Onko sulla s-poostia minkä voit laittaa tähän? jos jatkais siellä :D
- ande900
sannis1 kirjoitti:
Onks sul jotain hintatoivetta? Onko sulla s-poostia minkä voit laittaa tähän? jos jatkais siellä :D
anniina.j4@gmail.com tuonne voi laittaa sähköpostia :)
- ipatsu
Moikka! Onko rattaat vielä vapaana? :)
- ipatsu
Moikka! Onko rattaat vielä vapaana? :)
- ande900
Rattaat oon myynyt mutta koppa on viellä myynnissä hintaan 40 e postit 10e
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577340Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393604Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3721988Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651826- 861479
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631257Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164