http://dynasty2.pyhajarvi.fi/kokous/2013437-8-1.PDF
Vahvuudet= Samaa vanhaa potaskaa, ei uutta...ei siinä mitään, miksi ei toimita?
Heikkoudet= Samaa vanhaa virttynyttä..ei ole ajatus vuosikymmeniin muuttunut
Uhat= Hoh hoijaa, lapsetkin tuon ylös kirjatun tietää. ei kai tuohon koko valtuuston ja hallinnon aikaa ja rahaa t ole tarvinnut polttaa.???
Mahdollisuudet= Joo onko teistä yhdenkään kohdan loppuun viejäksi? Ei ole, sen sanon jo nyt, kokoonpano papparaistunturit mopot ei luonnistu.
SANAHELINÄÄ ja JONNIN JOUTAVAA.
Tulevaisuusstrategia v.2017
4
124
Vastaukset
- Ei sanat,vaan teot
Kotona oli ollut aikoinaan tuvan nurkassa tahko, kesällä se kannettiin kaivon kupeelle ja talveksi tuotiin sisälle.
Isä-ukko kertoili tuumaustauolla seuraavaa;
Pappa-vainaa käytti tahkon tehtävää ja sen käyttötarkoitusta, kuvatessaan asian tökkiessä pahasti eli kun jostain jotkut alvariinsa jankkasivat..uudelleen ja uudelleen...
Pappa tokaisi jankuttajalle, että istu vaikka housus puhki tahkotukilla ja kierrä kyynärpääsi verille, mutta elä sammaa puukkoa koko ajan teroita. Tylsyy se nylykypuukko vähemmästäkin, pistä välillä puukkos saaliiseen, niin näet, onko kierre oikia. - turhaa asiaa
Kyllä se noin onkin, eihän kunnan eikä omankaan kodin rempallaan olevia asioita pelkällä puheella paranneta.
Siinä on otettava kinttaat ja työntekovälineet käyttöön.
tulevaisuusstrategia on hienon kuuloinen suunnitelma, tosi asiassa sillä saapi pyyhkiä vaikka kuraset kenkäsä..Mutta niitähän ei kaupunginvirastolla käppäsijöillä lie ole kellään. siisti sisätyö ja siistijät pyyhkii rippeetkin. - havukka-ahonen
"""""
Pappa tokaisi jankuttajalle, että istu vaikka housus puhki tahkotukilla ja kierrä kyynärpääsi verille, mutta elä sammaa puukkoa koko ajan teroita. Tylsyy se nylykypuukko vähemmästäkin, pistä välillä puukkos saaliiseen, niin näet, onko kierre oikia.
""""""""
Oikein syvä viisaus, mistä helskutista Pyhäjärven kaupunki ja sen asukkaat, me, ikinä mistään paremmasta tiedetään, kun ei meidän päättäjät käytä suunitelmiaan,saati strategioitaan...Ottavat puheissaan siteerauksia "on suunniteltu" ja "on visioitu", vaan siihempä se on jäänyt.
50 vuotta.
Helppoa on laatia unelmaa ja anelmaa...eri asia on pistää tuottavat koneet käyttöön.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363817- 122586
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos372005Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211751Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?311556- 1251511
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101331Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo4991288- 821272
- 141266