Luin juuri Elisabet Ahon kirjan Sisar,oli mielenkiintoinen luettava heräsi kiinnostus kiinnostus.Haluaisin lukea lisää siitä ajasta,nimenomaan nimenomaan romaani muodossa enkä pelkästää historiallista faktaa.Luin joskus vuosikymmeniä sitten Punaisten taisteluista Tampereella.Siinä kerrottiin Pispalassa asuvista perheistä,Finleissonin nuorista tytöistä ja pikkupojista jotka varastelivat leivänpalan toivosta,ja kertoivat isommille Punaisille kuulemastaan jos nyt sinnepäinkään muistan.Lehväslaihonn kirjasta en ole varma.Auttakaa hyvät ihmiset,että saisin jonkun Elisabet Ahon Sisar kirjan tyyliset.
Verinen sisällissota
2
120
Vastaukset
- Väsynyt merkki
Finleisson? Tarkoitatko Finlaysonia?
Miksi et välimerkin jälkeen käytä välilyöntiä, onko siihen jokin erityinen syy?
Mikä on kiinnostus kiinnostus? Enemmän kuin tavallinen kiinnostus?
Kokeile Anneli Kantoa ja hänen romaaniaan punaisista naiskaartilaisista. - Kirjoista tykkäävä
Hei,
kiinnostavia voisivat olla mm.
Kjell Westön Missä kuljimme kerran
Märta Tikkasen Emma ja Uno
Joel Lehtosen Rakastunut rampa
Ilmari Kiannon Punainen viiva
Lisäksi toivoisin ystävällisesti vastauksia kyselyyni, jos olette viimeisten kolmen kuukauden aikana ostaneet verkon välityksellä kirjoja.
Olen 2. vuoden opiskelija Metropolian ammattikorkeakoulussa digitaalisen viestinnän koulutusohjelmassa ja teen tutkimusta kirjojen ostopäätöksestä verkkokaupassa.
Olisin kiitollinen, jos pystyisitte vastaamaan alla olevaan kyselyyn, joka ei vie kuin pari minuuttia aikaanne.
https://docs.google.com/forms/d/150nQQVr3UH5THOlL2kDgpMufo46f8NLWe0V5MnrJ6S0/viewform
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374835Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4901498Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717