Hei! olen ollut jo kaksi kertaa au pairina ja nyt etsin lyhyemmän aika väliin sopivaa perhettä! au pairiks, siivoamiisen ja arjen askareihin! kerro lisää tarkmmine privana.
etsin perheetä 1-5kk!! alaen jouluna
5
246
Vastaukset
- carmar
Etsin aupairia espanjaan. Tammikuun alusta touko-kesakuuhun. Jos kiinnostaa ota yhteytta.
- luretzki
HEI! Olen 18.vuotias poika. kyselkää ja otakkaa yhteytää jos ette oli au pairia löytänyt vielä :) (bonthoo_@live.fi) Olen pitänyt lapsille kerhoja, ja itsellä on kaksi pikkusiskoa 5 ja 7 vuotiaat niin heitä olen hoitanut. kokki koulutus on takana :) Olisin niin kiinnostunut
Olemme suomalai-espanjalainen perhe ja etsimme lapsilemme aupairia. Pesti alkaisi tammikuussa ja olisi toukokuun tai kesákuun loppuun. Laita viestiá jos kiinnostaa niin jutellaan lisáá.
- luretzki
HEI! Olen 18.vuotias poika. kyselkää ja otakkaa yhteytää jos ette oli au pairia löytänyt vielä :) (bonthoo_@live.fi) Olen pitänyt lapsille kerhoja, ja itsellä on kaksi pikkusiskoa 5 ja 7 vuotiaat niin heitä olen hoitanut. kokki koulutus on takana :) Olisin niin kiinnostunut
- Nelly
Täällä olisi 20-vuotias nuori nainen, jota kiinnostaisi suunnattomasti au pairiksi lähteminen! Aloitus onnistuu lähestulkoon milloin vain ja suurempia suunnitelmia ei ensi vuodelle ole, joten pidemmäksikin aikaa pystyisin sitoutumaan.. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953323
- 883063
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201903- 681882
- 381837
- 211731
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341419Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91329- 481327