Hankin akaattiokotilon onko mitä nimi ideoita?:)JA mikä on niitten ruokavalio ja mitä niitten kanssa voi tehdä??
Akaattiokotilo
8
111
Vastaukset
- Jokuvainnn
Jos ensin kysyisit vaikkapa vanhemmiltasi.
- ncncbcbcb
Olisit ottanut asioista selvää ennen kuin hankit sen kotilon.
- arkakeppari
Juu tiedän kyllä mitä syövät yms mutta onkos kellä'n jotain hyviä ideoita ?
T:gerbiilirakas - Hhe
Noh, akaatithan syö melkopitkälle kasviksia eli salaattia, kaalia (kiinankaalia omani jumaloivat silloin joskus), porkkanaa ja mitä nyt vain satutkin keksimään. Raejuusto on myös suuressa suosiossa ja jos haluaa, voi akaatilleen antaa myös raakaa maustamatonta jauhelihaa. Se ihan tärkein on kuitenkin seepian suomu! Eli kalkinlähde :) jollei kotilolla ole saatavillaan kalkkia ei kuorikaan kasva ja vahvistu. Seepiaa saa eläinkaupasta eikä maksa paljon.
Kotilot rakastavat käydä suihkussa hanan alla kunhan hanasta tulee vettä pienellä paineella, eikä se ole kylmää tai kuumaa. Kesäisin kotiloaan voi käydä ulkoiluttelemassa ja talvella laittaa sille vaikka lattialle terraarion (tai minkä hyvänsä) kansilasin ja jotain pureksittavaa. Kotilo kiittää ja pian se onkin jo lähemmäs 10 senttinen! :) - Arkakeppari
Joo sain sen jo:)Nimi on Aksu ja se jumaloi kurkkua:DSe oli jo iso kun ostin ja seepiansuomu on.Oon lukenu paljon mutta aina sais tulla lisää ideoita:DMull oli kesällä trampan vieres syömäs ruohoo ku minä taas pompin ja suihkussa käydää yhtä aikaa(tietenkin pienellä paineella):D
- henni1
Ei kannata syöttää sille kurkkua.Se on liian vesipitoista ja se ei sisällä mitään vitamiineja. kokeile esim.bataattia. Minun kotiloni tykkäävät(=
- Minä vain
Tiedäthän että kotiloissa on salmonellavaara?
- gerbiilirakas2
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041781
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151561- 1421514
- 991445
- 781371
- 1191229
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2751148- 691031
Vähäjärven koululla kouluampuminen/puukotus, 23 loukkaantunutta
Tekijä ilmeisesti mamu onko lisätietoa kellään171009Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o181005