Mitäs jos kerättäisiin tähän näitä kuolemattomia kommentteja joita liikuntavammaisena saa baari iltoina hyvää tarkoittavilta juopuneilta juhlijoilta osakseen!?
Tiedätte kyllä mitä tarkoitan, siis näitä: "pidä lippu korkeella", "hyvä meininki", "hyvä kun olet ihmisenä ihmisten joukossa". Viimeksimainittuun taisin vastata että: "no en kai mä vois olla hevosena hevosten joukossakaan..."
Joskushan nämä ärsyttää, useinkin, kivoin ilta on tietysti jos kohdellaan kuin muitakin, sitähän me kaikki varmasti toivoisimme.
Ehkä omitusimpia läppiä joita olen kohdannut oli viimekertainen: Olin Kotiteollisuuden keikalla, bändi soitti biisiä jonka kertosäe meni että "jalkojain en tunne kuitenkaan"...
Yksi tukevassa huppelissa oleva heppu tuli heittämään ylävitoset ja kaikkien hoilatessa kertosäettä karkui korvaani tämän "jalkojain en tunne etc".
Jäin miettimään että ajatteliko hän mitä sanoi ja kelle.. istun pyörätuolissa ja minua luullaan usein halvaantuneeksi vaikken olekaan sitä.
Jos tyyppi muistaa jutun seuraavana päivänä taitaa vajota maan alle häpeästä.
Olisi kiva kuulla muiden osakseen saamista "kohteliaista" känniläpistä!
Hauskimmat tai ärsyttävimmät kännisten sanomiset
5
264
Vastaukset
- algo1
Ei näin äkkiseltään tullut kuin kommentit "Älä ota enää" Ja "pysyks pystyssä"...:D
- 12+1
"Kato sähkötuoli!!!" Vaik en oo kyllä varma, oisko tienny parempaa nimitystä selvänäkään :D
- frida
Joo etsä pääse enää sisää ku tasapainokin heittää piirun verran liikaa, palaa huome ku oot selvä :) vittuilulla sisään kuitenkin päästiin.
- happy invalide
Kerran eräs alkoholisoitunut katsoi minua tuolissani ja kyynelsilmin muisteli liiallisen ryyppäämisen takia pyörätuoliin joutunutta kaveriaan. Totesin että minulla on selkäleikkauksen vuoksi tuolissa. Onneksi ei nähnyt minun tulevan Alkosta!;-) No ei mitään, monet alkoholisoituneet on suhtautuneet ymmärtäväisesti ja sympaattisesti - toisin kuin jotkut hoitohenkilökunnasta.
- ...
Liikuntavammaa minulla ei ole, mutta lyhytkasvuisena on myös saanut kuulla "nasevia" kommentteja ja kysymyksiä.
Yleisin näistä on : Ooks sää oikeesti noin pieni??? :D Ja ikävimmät känniset haluaisivat nostella syliin ja pyörittää ym. Ei kiitos. Siinä vaiheessa katoan ihmisjoukkoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041841
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151601- 1441589
- 1031549
- 801457
- 1191269
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2811241Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241100- 691081
- 381032