Olin Booking.com kautta varannut hotellin ja reissulta palatessani täytin arviointikyselyn jonka sain Booking.comilta, miksei oma arvioni hotellista vieläkään näy? Reissusta on ny kulunut melkein viikko?
Miksei hotelliarviointini näy Booking.com:ssa?
3
176
Vastaukset
- Lontooseen taas
Arvioinnin näkymiseen sivulla menee helposti enemmän kuin viikko. Olen kaikki arviointini saanut aina sinne näkyviin ja niistä on tullut myös sähköpostitieto.
- icebreaker 4
Varasin hotellin Lontoosta hotellin Booking.comin kautta ekan kerran. Kaikki meni hyvin, eipä ole moittimista reissun jälkeen..
Minulla on kuitenkin periaatteena, että hotellissa on oltava aamupala, muuten se on ulkona valinnoista välittömästi, joten hieman on hankalaa kun aamupalaehtoa ei voi syöttää jo alussa vaan pitää jälkikäteen käydä klikkaamassa hotellin sivulta, että onko se aamiainen mukana vai ei.
Onko joku varaussivusto tässä suhteessa vielä parempi? Ei ne niinkään varaussivustoista riipu. Joko se hotelli tarjoaa sitä aamupalaa osana pakettia tai ei. Useinhan niissä on mahdollisuus (myös booking.com sivuilla) valita se hieman kalliimpi hinta jossa on sitten sanottu että se sisältää aamiaisin. Eli lue small print.
Lontoossa kyllä söisin aamiaisen ulkona. Kahvilat on paljon parempia kuin hotellien rasvaiset pika mätöt vaikka tilaisitkin enkkuaamiaisen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682570
- 622532
- 681742
- 221536
- 201480
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91420- 151342
- 381203
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81147- 251076