Nyt leivotaan homoista idolia.
Tänä vuonna homon vuoro
4
330
Vastaukset
- Väärä valinta
Jotenkin tuli mieleeni, että miekkoinen valittiin julkisuutensa pohjalta mukaan. Lauluääni on pikkunen ja vaatimaton.
- kaiken tuumaaja
Kaikella kunnioituksella jokaisen ihmisen seksuaalista orientaatiota kohtaan (henk.koht. sitä mieltä, että jokainen tyylillään/ihan sama jne.), niin samaa ajattelin, kun torstain lähetystä seurasin... Esiintymismaneerit kohdallaan, mutta ääni ei matchannut elkeitä. Ihan pikkukiva sellainen. DTM:ssä on myös lava, jossa voi esiintyä joko livenä tai play backinä muiden lauluja "laulaen" :).
- nostotukka oy
Jooseppi voittoon!!!
- Tätimummo
Mitä hemmetin väliä on laulajan seksuaalisella suuntauksella?
Tiedän psykologiasta sen verran että homojen vihaajat ovat itse sisimmässään homoja. Sitten esitetään niin kovista ja vihataan turhaan, kun ei uskalleta itse olla sitä mitä sisimmässään on, siis homo. Siis tule sinäkin jo kaapista ulos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881527
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101390- 751306
- 691230
- 1151119
- 75991
- 68915
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255910Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12861- 34836