Tänään oli Iltalehdessä juttu, että lihavuus olisi yhteydessä migreeniin.
Millaisia kokemuksia täällä on? Itse olen kärsinyt migreenistä (useista kohtauksista) hyvin hoikasta lihavaksi asti eli näinä alkoina painoa kertyi. Jos kärsii kroonisesta migreenistä (kohtauksia useita kertoja viikossa ja toipumiset päälle niin siinä jää liikunta todella vähäiseksi. Eli ainakaan painolla ei ole ollut minun migreeneihin vaikutuksia (valitettavasti).
Lihavuus ja migreeni
4
254
Vastaukset
- kopkopkoppi
No joo, migreeni on verisuoniperäinen särky, vai miten oli?
Lihavilla ainakin hormonitasapaino ei oo kohdallaan. Estrogeenipitoisuus taitaa olla tavallista suurempi, koskien myös lihavii miehii. Syy tai seuraus, niin jompikumpi.
Ehkäisypillereiden syöjillähän on migreeniä haittavaikutuksena ja muita päänsärkyjä. - Samoin.
Samoin minulla massa ei ole vaikuttanut. Sekä hoikkana että normaalirakenteisena on ollut migreeniä.
- polla kipeä
Mulla on migreeniä ollu jo kakarana jollon ei edes paino-ongelmaa.Perittyä se on ja mun isällä siskollakin. Olen lihava muttei migreeniä kovin usein.
- näin mulla
Mulla paha migreeni mutta en lihava. painoltani olen 48 kg.
Mulla ei ainakaan ylipaino ole vaikuttamassa asiaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 863176
- 883023
- 681862
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191812- 271711
- 211691
- 241677
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321336- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91309