Täältä EI kannata tilata HÄÄKUKKIAAN!

Totuus!

Kukkakauppa LUNETTE, PIRKKALAn omistaja lupasi täyttää kaikki toiveet,
mutta oikeastaan mikään ei toteutunut. Morsiuskimpussa piti olla 3 kallaa, nuppu ruusua, hennon vaal pun neilikkaa tai vastaavaa, eustoniaa jne. Kimpussa oli 3 ISOA ruusua,neilikat olivat voimakkaan pinkkejä, eustoniaa löytyi kyllä mutta siitä putoili paljon nuppuja eli laatu huono ja lisäksi oli "surku pieniä" kalloja paljon enemmän kuin mitä toivomus oli. Kimppu oli tosi pieni.
Heittokimppu menetteli jotenkuten ja se myös kesti hyvin. Eipä siinä montaa kukkaa ollut. Sulhasen vieheessä oli pieni kalla ja vähän vihreää. Äitien hiuskoristeista toinen hajosi jo ennen kuin kampaaja ehti sen kiinnittää. (koristeet oli pienet, muistaakseni 3 pientä "nuppua" ja vähän vihreää. Kaason rannekukka hajosi myös alle puolentunnin, eli kukat putolivat pois. Kaikkineen nämä maksoivat 240e. Tyttäreni oli todella pettynyt ja kyyneleet ei olleet kaukana :( Valitin kukista heti seuraavana arki päivänä sähköpostitse mutta myyjä ei vastannut. Soitin, mutta henkilö ei kuulemma ollut paikalla. Lopulta menimme liikkeeseen jolloin saimme jonkinlaisen kompromissin aikaiseksi, eli myyjä lupasi heti maksaa tilille 50e. Todella kompromissi, koska mielestäni summan olisi pitänyt olla ainakin 100e. Rahoja ei tilille tullut ja sähköposteihin ei TAASKAAN vastattu. Lopulta menimme takaisin liikkeeseen, jolloin omistaja/myyjä kertoi, että hän ei aiokaan korvata kuin parikymppiä. Hän olisi kuulemma soittanut, mutta ei ollut numeroa. Numero kuitenkin oli hänelle annettu USEAMPAAN KERTAAN! Samoin hänellä oli sähköp os tiedot. Niin, parikymppiä siis lupasi korvata jos saa sitten papereihin nimen että on korvannut. Mutta niin halpa ei meidän allekirjoutus todellakaan ole. Jos tehdään virhe, se korvataan niinkuin pitää. Asiakaspalvelu ammatissa tämä tulisi ymmärtää. Olen itse ollut myyjänä ja tiedän, miten tulisi käyttäytyä. Eli nyt kaikille tiedoksi, että tuossa liikkeessä EI KANNATA asioida ellei halua heittää rahojaan kankkulan kaivoon. Myyjä saa siis pitää kymppinsä. Meille jäi todella paha mieli,mutta tiedämmepä vastaisuuden varalle että tuohon liikkeeseen emme jalallamme astu!

1

204

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olkaa yhteydessä kulutta-asiamieheen ja saatte varmasti paremman korvauksen koska silloin on jo isompi koneisto mukana keskustelussa. Tällöin myös kaikki mustaa valkoisella, niin korvaus tulee hoidettua ajallaan ja sovitun suuruisena.

      Ei tämä tuo toki päivän aikana tuottettua mielipahaa takaisin, mutta yrittäjä oppisi tuon asiakaspalvelun ja laadun taidon.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi et irrota otettasi

      Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2703
    2. Koko ajan olet

      Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2634
    3. Muutama syy

      Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1782
    4. Onko kaivatullasi

      Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1617
    5. Estitkö sä minut

      Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1540
    6. Tykkään susta

      Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1470
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

      Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1382
    8. Millainen meno

      Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1233
    9. Onko meillä

      Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1197
    10. Tiedätkö tykkääkö

      Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      29
      1131
    Aihe