Eli kertokaa kaikkea mahdollista tuosta opiskelusta!! Mietin sinne hakemista keväällä ja haluaisin kuulla kaikenlaisia kokemuksia, kuvauksia ym. Millaista siellä on opiskella ja onko alalla paljon tyttöjä(itse oon tyttö ja mietin et onko siellä suurin osa poikia ja sitte yksin menisin sinne niiden joukkoon:D ) ????
Maaseutuyrittäjä Kokemäki
4
92
Vastaukset
- Ccc
Itse opiskelen Kokemäellä toista alaa, mutta sivusta seuranneena ryhmien sukupuolijako tuntuu olevan yhtä-kahta tyttöä ja loput poikia.
- Moigga
Ookke... No ei onneks ihan viälä tarvi päättää mihin hakee ja varmaan sinne hakeville tulee sit jotain tutustumisia yms :) ja mikäs siinä poikien kans... ;)
- Kokemuksesta
Moigga kirjoitti:
Ookke... No ei onneks ihan viälä tarvi päättää mihin hakee ja varmaan sinne hakeville tulee sit jotain tutustumisia yms :) ja mikäs siinä poikien kans... ;)
Minun luokalla oli päinvastoin: kahdeksan naista ja kaksi miestä. Tuntuu, että vaihtelee vuosittain. Hakiessani luulin olevani ainoa nainen (samoin toinen luokallani), mutta toisin kävi.
Kokemukseni perusteella neuvon aloittajaa ajattelemaan ennen yhteishaun päättymistä, että hän on ainoa nainen, niin saattaa tulla samanlainen sukupuolijako luokan opiskelijoissa. - Moigga
Kokemuksesta kirjoitti:
Minun luokalla oli päinvastoin: kahdeksan naista ja kaksi miestä. Tuntuu, että vaihtelee vuosittain. Hakiessani luulin olevani ainoa nainen (samoin toinen luokallani), mutta toisin kävi.
Kokemukseni perusteella neuvon aloittajaa ajattelemaan ennen yhteishaun päättymistä, että hän on ainoa nainen, niin saattaa tulla samanlainen sukupuolijako luokan opiskelijoissa.Okei. Kiitos vastauksista! No katsotaan miten käy ja onneksi ei haku ole vasta kuin keväällä niin voi vielä miettiä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 871486
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101370- 741135
- 1131076
- 651044
- 67908
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n251867- 64854
- 32777
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12701