Sisältä rikki

jääkylmä

Ihastuin ja rakastuin vuotta vanhempaan mieheen. Suhteen alussa tapailimme koko ajan ja etenimme nopeasti. Eilen sain tietää että koko suhteen ajan mies on pyytänyt erästä parhaista ystävistäni treffeille. Tunteet ovat omalla kohdallani niin vahvat, etten kykene edes vihaamaan miestä. Mielestäni pahinta on ollut kuinka hän on valehdellut rakastavansa minua. Järkytyin eilen tiedosta niin, että join pari sataa euroa. Nyt vapisuttaa ja tuntuu että en tahdo enää elää.
Olen katkera siitä miten rakastunut olen ja millaiseen paskiaiseen. Pahinta tässä on myös se, etteivät ystäväni kertoneet moneen kuukauteen mitään miehen lähentely-yrityksistä. Tuntuu että monta ihmistä on pettänyt yhtä aikaa :(

3

423

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyi soikkoohon

Kaahia ukkeli

• kaiken kokenut:-)

Kyseessä on pleijeri. Noihin iljettävyyksiin saattaa haksahtaa vielä vanhemmallakin iällä. Hyvä, että koit tuon tyypin jo nuorempana, niin ei tarvitse sitten 40-vuotiaana valittaa tällä palstalla. Ystävät vaihtoon ja heti. Petolliset naiskaverit saattavat tulla maksamaan ja paljon. Joko opit vaihtamaan ne nyt ja ilmaiseksi, tai maksat sitten oppirahat hieman myöhemmin.

• en ole katkerA EN

TOTUUS: nainen on aina naiselle petturi, oli kyse sitten vaikka ystävistä. Kannattaa olla yksin, tai ainakin kertomatta tunteistaan ja uskoutumatta kaikkein parhaimmillekaan ystäville. Minut petti niin ystävät kuin sukulaisetkin.

Ei kukaan halua sinun parastasi. Lakkaa uskomasta jo sitä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      2862
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      64
      2743
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1812
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1647
    5. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1619
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1580
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      18
      1454
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1287
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1253
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1239
    Aihe