Ei taida ihan mennä 400k rikki vuoden vaihteeseen mennessä.
375 000 eroa täynnä ek.fi:ssä
10
85
Vastaukset
- menee se hyvinkin
Jos viimevuoden loppu tulisi myös tänä vuonna niin kaukana ei olla. Lisäksi "verhojen takana" kuulemma valmistellaan jotain todella mahtavaa yllätystä vielä tälle vuodelle. Edes pienikin piikki vuodenvaihteen normaalin piikin lisäksi vie kirkkaasti yli 400 000.
- 11 22 33
rainbowshy kirjoitti:
Tässä pieni vinkki mitä tuleman pitää: http://yhdenvertainensuomi.fi/
Hyvin suunniteltu on puoliksi tehty.
Tuohon aloitteeseen kannattaisi yrittää ympätä sisään epäkohtia, joita nykyisin on olemassa esim. koulussa, armeijassa, päiväkodissa, jne... Kun aloitteeseen saadaan konkreettisia esimerkkejä, niin allekirjoituksiakin saadaan helpommin.
Ennen kuin aloite laitetaan tulille, niin aloitteella tulisi olla mahdollisimman laaja tuki eri kansalaisjärjestöiltä, poliittisilta puolueilta ja nuorisopuolueilta. Erialojen tunnettuja henkilöitä olisi oltava rekrytoituna tukemaan aloitetta omalla persoonallaan. Kunnon mediasuunnitelma on oltava ennen aloitusta ja vaikuttajia tyrkyllä tv-ohjelmiin.
Kuten aiemmat aloitteet on osoittaneet ei pelkkä aloite kerää nimiä, vaan se aktiivisesti tuotava julkisuuteen hyvillä perusteluilla. Kaikista tärkeintä on räväkkä lähtö. Aloituksella on saatava koko mediakenttä mukaan, niinkuin tasa-arvoisessa avioliittolaissa.
Oliko nimiä tarkoitus kerätä myös jalkatyöllä? Yksi hyvä malli löytyy turkistarhasaloitteesta, jotka teki yhteistyötä bodyshop:n kanssa ja keäsi nimiä joka liikkeessä.
- aika kuluu
vastahan tuli 300,000 täyteen.
- xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
No, onhan se kiva ensi vuodellekin jättää vähintään yksi eropiikki, kun tänä vuonna on ollut jo useita ;) En kyllä panisi pahakseni, vaikka se 400 000 menisi jo tänä vuonna rikki. Se kyllä vaatisi ihan karmean erotahdin.
- Jori Mäntysalo
Tuskin. Siihen vaadittaisiin suunnilleen Anni-videon kokoinen eropiikki ja muuten hyvin rullaava loppuvuosi.
Tosin koska se kansalaisaloite tasa-arvoisesta avioliittolaista nyt on menossa Eduskuntaan? Kuukautta jossa arveltiin ajaksi joka kuluu allekirjoitusten tarkastamiseen. Toisaalta ei sekään mikään automaattinen eropiikki ole.- Toivoa!!
Rukoilen Jorille positiivisempaa asennetta ja iloista mieltä!
Kaikki konstit käyttöön ja peukut pystyyn lukuisten erojen toivossa.
- tässä yks täky
Eroakirkosta.fi -sivusto täyttää loppuvuodesta 10 vuotta. Varmaan tulee tiedote hyvillä taustatiedoilla. Eiköhän tästä saada jonkinlaista vetoapua loppuvuoteen.
- 30 000
Ja ihan näinä päivinä täyttyy 30 000 tälle vuodelle. Hyvällä "markkinoinnilla" se lyö mediassa läpi.
- cvgj
Samalla vois tiedotteessa jo ennakoida 400 000 eron rajan rikkoutumista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391909En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos291622Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141424Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3421381Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681285- 81191
- 121068
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7961- 20959
- 80929