Olen odottanut, mikä on huonetilaohjelma. Mitä palveluja tarjotaan.
Olemme tarkoittaneet, jos tämä "home" tarkoittaa, että koko kiinteistö ajetaan alas. Kaupunkilaiset olettavat, että kaikki palvelut , mitä nytkin oli saatavilla, saadaan Pyhäjärveltä.
Mutta kuinka ollakkaan, tuntuu, että selänne-porukka miettii, mitä palveluja Pyhäjärvellä tuotetaan.
Olen käynyt kolme kertaa (3x) näissä naapurien palveluksissa. Maksanut itse , ehkä 90 euroa matkakustannuksina, ilman Kelan korvusta.
kaupunkiaisten etu, mikä etu muiden. Naapurit laskuttavat meiltä köyhilt'ä näitä palveluksia. Ja entä sitten. Lähipalvelut karkaavat meiltä, ihan meiltä, jotka juuri sitä tarvitsemme.
Oikeasti meidän TK
12
166
Vastaukset
- Ketun häntä
Kyllä niilllä selänneihmisillä kmäellä ja hjärvellä näkyy olevan ketunhäntä kainalossa. Jokainen ymmärtää mitä tarkkoitan.
- Ovela olla pittää
Mikä ihmeen ketunhäntä? Oikeammin sanottuna Kepunhäntä kainalossa.
- sillälailla?
Jokos muuten Haapajärven ja Kärsämäen kiinteistöt ja mahdolliset homekasvustot on kartoitettu?
- kyllä kelpaa
heillä on uudet kiinteistöt rakennettu vast ikään, pyhäsalmisille tulee uudet parakit niissä kyllä pystyy antamaan pilleri resetit ym. tarvittavan, suotta rakentaa miljoonia maksavaa kiinteistöjä
- Tryffeli sika
Kärsämäellä uutta ja ehtaa kiinteistöä. Haapajärvellä haisee.
- huh hei vaan
Tryffeli sika kirjoitti:
Kärsämäellä uutta ja ehtaa kiinteistöä. Haapajärvellä haisee.
Haapajärvellä otettu verinäytteet hoitajista ja tuloksista on pitänyt olla hiljaa / kommentoimatta.
Täältä siirretyt hoitajat reagoivat Haapajärvellä samalla tavalla kuin täällä tk:ssa.
Tehkää äkkiä tänne sairaala ja siirtäkää kaikki Haapajärven toiminta tänne. Pääsette laskuttamaan kunnolla ja sairaala on sitten maksettu.
- sikunattu kurjuus
Ookko nää sitä mieltä, että parakeista tämän paikkakunnan palvelut aina ja ikuisesti.
Hah-haa. Kun saadaan kolmen vuoden kuluttua uusi valtuusto ja nämä vanhat ovat vielä ehdokkaina, saattaa olla, ettei meillä ole ei parakin parakkia. Tämän kauden valtuutetut opettavat meitä laskeutumaan hitaasti ALAS.- Kurjuudenmaksimointi
Väyrysen malliin, jalasmökkiparakki voisi olla ihan nykyaikainen ratkaisu.
- älkööt kukaan sairas
eikös valtuustosta kannattaisi julistaa ettei kannata sairastella kansalaiset.. niin kuin julistettiin ettei kannata valittaakaan
- kaukopalvelu
Sinähän kova käymään naapurissa. 3 kertaa nyt jo vaikka tk palvelu ollut pois noin 3 vkoa.
Kalevassa viime viikolla olikin juttua että Suomessa, mm. tutkittu Oulussa noin 5 % väestöstä käyttää jotakuinkin 80% terveydenhuoltoon käytettävistä varoista.
Tämä mielenkiintoinen yhtälö. Eli suurin osa kuntien väestöistä palvelua ei välttämättä joka vuosi käytä. Sitten pieni osa väestöstä ns. suurkuluttajia ja ennenkaikkea he sitten eniten valittavat ja ovat äänessä. - voi veljet
Elähän hättäile, kun itse sairastut??- niin muistapa sanasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363707- 122466
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371965Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211731Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?301503- 1241458
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101311- 141256
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo4811233- 771181