Katainen paljasti taitamattomuutensa tyhmyytensä tai muuten vaan jauhoi paskaa ja muita valeita. Kertoi, ettei riitä ymmärrys Elopin palkitsemiseen ja globaalien yritysten toimintaan ja palkkioihin ja tämmöinen on muka kykypuolueen ja yrittäjäpääomapiirien huippu pääministeriksi. On myös puhunut yhteiskuntavastuusta yrityksille. Paskat niillä mitään sellaista ole. Yritysten tehtävä on tuoda voittoa omistajilleen ja jos muuta tekisivät eivät olisi yrityksiä vaan hyväntekeväisyyttä ja toimisivat yrityksen toimintaperiaatteiden vastaisesti ja saisi johto kenkää, vaikka kansa söisi kadulla ulosteitaan. Elop on palkkansa ansainnut, kun teki juuri tässä lama-ajassa hyvät diilit mihin muut ei pysty ja myynti on se joka mailmaa ja yritystä pyörittää ei osto niinkuin menee oikeusministerin femakkokomupäässä seksinostot johon hänellä ei ole edes sananvaltaa kun Suomi on eurossa ja rahaliitossa, jossa Eu-tuomioistuin on jo 1999 linjannut että seksin ostoa eikä myyntiä voi kieltää sekä Arhinmäki esintyy Venäjällä sateenkaarikravateissa , josta o tullut nootti, että jos ko. homopsykootikko tekee vielä niin poseen joutuu.
Kokoomus ja nykyhallitus on pohjanoteeraus ei tiedä perusasioita
0
199
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038202- 1105743
- 555191
- 2895186
- 783831
- 583021
- 662747
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452481