Vielä vähän aikaa eläköön erittäin älyvapaa hallitus!
Kolminkertainen "hypätkää järveen"-huuto ministereille.
Nyt sohvaperunat ja pillurallin ajajat Pyhäjärvellä, se on lähdettävä, kun käsky käy.
http://www.hs.fi/kotimaa/Työttömille tulossa pakko hyväksyä pitkä työmatka/a1379736946410?ref=tf_iHSisboksi300-artikkeli&jako=0f2d8a7ddfc0498202848f4c1f8bbc29
Työttömyyden torjuntayksikössä
8
128
Vastaukset
- Hyvä hallitus!
Näin se tulee olla. On ihmellistä että Suomessa vapaita työpaikkoja pilvin pimein, mutta ihmiset (erityisesti nuoret) ei halua kotoa hellan pankolta tai kotisohvalta lähteä mihinkään.
Muutoinkin turha vedota työmatkakustannuksiin. Jos pilluralliin on varaa on varmasti vara ajaa töihinkin.
Itsekin ajallani kuljin "repputyössä" 3 vuoden ajan. Työmatka kotoa työpaikalle 172 km, parakkimajoitus jne. Ei ollut vara kieltäytyä asuntolainan, perhe/pienten lasten vuoksi. Pitkää päivää tehtiin että perjantaisin pääsi aiemmin viikonlopuksi kotiin.- Tothuuss
Pilvin pimein avoimia työpaikkoja? Kyllä totuus on se, että jos maksetaan edes kohtuullinen palkka, hakioita tulee ovista ja ikkunoista. Ei noita työpaikkoja ole todellakaan pilvin pimein auki...
Mutta kyllä asia on niin, että jos ei ole Pyhäjärvellä töitä, niin ehdottomasti kannattaa nostaa kytkintä. - Sohvaperuna
Tothuuss kirjoitti:
Pilvin pimein avoimia työpaikkoja? Kyllä totuus on se, että jos maksetaan edes kohtuullinen palkka, hakioita tulee ovista ja ikkunoista. Ei noita työpaikkoja ole todellakaan pilvin pimein auki...
Mutta kyllä asia on niin, että jos ei ole Pyhäjärvellä töitä, niin ehdottomasti kannattaa nostaa kytkintä.googleta mol.fi esimerkiksi ja löytyy joka lähtöön hommia.
- minä päästin
Vanhempien syytä jos jää ,osa nuorista jää pyörimään pienelle kylälle,ennen pääsi sahalle töihin kun muuta ei ollut,nyt kun sahaa ei ole niin,?,,,
Antakaa lasten kasvaa aikuiseksi ja lähteä muualle opiskeleen tai töihin,ei vuokra-asunto inkkarikylästä ole muuttoa muualle.
Olen kolmen lapsen ylpeä isä.
Ps. On joskus verrattu Tiliotteita, heillä vaan on pilkku eri kohdassa kuin minun palkka kuitissa.
Onhan tämä vähän rintojen röyhistelyä,sanompahan vaan.- Karvanen rintamus
Totta toinen puoli, mutta raha ja sen määrä ei tee ihmistä paremmaksi tai arvokkaammaksi. Jos raha ja sen määrä määrää ihmisen hyvyyden, niin kyllä arvot on silloin kovasti pyllyllään. Jotkut kuvittelee että korkeampi koulutus tekee imisestä arvokkaamman, mutta asia ei ole myöskään näin. Joillakin nousee pissa päähän ja kuvittelevat olevansa muita parempia, mutta kyllä se on heidän omaa typeryyttään.
Se että tekee töitä tai edes hakee työtä aktiivisesti, tekee ihmisestä arvokkaan. palkan määrä ei ole se tärkein, vain se että yrittää elättää itsensä ja perheensä.
Sairas hallitus, rahaa maailmalle, kusetus Suomalaisille.
http://www.iltasanomat.fi/tyoelama/art-1288602151138.html
Kellä on varaa tai voimia kulkea joka päivä 360 kilometrin työmatkat ?- 95E
EI KELLÄÄN. JOSPA JÄTETÄÄN TYÖKKÄRI KOKONAAN POIS KUVIOISTA. Loppuis tuollainen hulluttelu on niitä työttömiä joka kylillä. vielä satojakilometriä ajelemaan ei ei.
- Kyörät
Siihen vielä päälle 8cnt per kilometri veroja!!!! Kyllä kaikki pysähtyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363717- 122466
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371975Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211731Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?301503- 1241468
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101311- 141256
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo4831244- 771191