Minut on jätetty useasti sen takia, että olen liian hyvin varustettu. Edellinen tyttöystäväni piti sitä aluksi kivana juttuna, mutta loppujen lopuksi yli puolen vuoden seksittömyys oli hänellekin liikaa.
Usein ihmiset ajattelevat, että olisi hienoa jos olisi iso vehje, mutta voin vakuuttaa, että minut se on tehnyt maailman yksinäisemmäksi ihmiseksi.
Leikkaukseen ei ole varaa - mitä teen?
Ikuisestiko sinkku?
mr.bigboy
1
1002
Vastaukset
- Big is best
Hei mr big.. odotahan, kun kasvat mieheks (nimimerkki viittaa viel poikaan..) ja aikaa kuluu niin ihan oikeesti sua aletaan arvostaan naispiireissä:) mä oon jo 43 akka ja mä ja mun ikäset yleensä kyllä arvostetaan suuresti isoa ja Toimivaa ja sellaista mitä OSAA myös käyttää (ei mitään pikasia...)ja yläpäässäkin on jotain :) ps: kuulostaa tosi oudolta, et iso on liian ido...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881567
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121440- 981390
- 691250
- 1161150
- 951137
- 69961
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n256958Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37897