Tunnit on avoimia miehillekin, mutta mitä naiset ajattelee jos sinne tulee yhtäkkiä joku mies? Pidetäänkö heti jonain pervona, joka on tullut paikalle katsomaan naisia, vai otetaanko äijä mukaan porukkaan ilman ihmettelyjä? Laji vaikuttaa tosi kiehtovalta ja auttaa selkävaivoihinkin, joten sitä tekisi mieli kokeilla.
Sopiiko itämainen tanssi miehelle?
Mies vm. 1985
2
91
Vastaukset
- napatanssinainen
itse en luulis pervoksi :D oon jonkun verran noilla tunneilla käyny ja luulen et jos oot ystävällinen ja avoin siellä, ja menet eturiviin, missä ei voi salaa kuolata pyllyjä niin todennäkösesti ollaan siellä vaan ilosia että vaihteeksi käy joku mieskin ;)
- lalala1
No onhan se sukupuolen takia syrjimistä, jos eivät sinua jostain syystä sinne ota/haluaisi.. Monta vuotta olen harrastanut ja sopii hyvin miehille, naisille yms.. Jos on jotain huomattavia terveysongelmia, niin kannattaa kysyä lääkäriltä ja jutella myös kyseisen tanssimuodon ammattilaisilta..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857415- 965364
- 2534524
- 444455
- 623227
- 482646
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222328Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘282291- 482240
- 412164