Nämä "täällä ollut/tapahtunut" tunteet voi selittää aivojen sähköisillä häiriöillä, mutta minun joskus esiintyvään 15-30s etukäteis tieto peloittaa toisinaan. Tänäänkin tiesin kysymykset ja ihmisten liikkeet ennakkoon. Käännyin tänään penkilläni ympäri, koska tiesin henkilön tulemisen ja kysymyksen ennakkoon.
deja vu
skeptikko mutta...
2
181
Vastaukset
- enpä tiedä?
Kyseinen 'deja vu' on selitetty niin että aivolohkojen välissä on nanosekunnillinen ajatus/yheys-katkos, niin "pitkä" että ihminen voi sen havaita, siksi tilanne tuntuu siltä että se on koettu ennenkin.
- skeptikko mutta
Joo, mutta minä otin tiedot kysymykseen esille, ennen kysyjän ilmestymistä. Tiesin hänen tulevan ja tiesin mihin hän nojaakin noin 20s ennen tapahtumaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 773095
- 862989
- 681852
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191792- 271691
- 241677
- 211661
- 481317
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321316Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91299