Morjes, elikkäs olen 18v poeka joka on muuttanut tämänhetkiseen taloon noin puolivuotta sitten.
Minulla sattuu olemaan varmaan yksi maailman mulkuimmista naapureista.
Tämä kyseinen naapuri jäkättää ihan jäätävän tyhmistä asioista minulle AINA kun näkee minut esim.rapussa.
Aina kun hänet näen niin melkein aina tulee huutamaan pää punasena ties mistä.
Yhden kerran olimme kaverin kanssa 3 Metrin päässä kerrostalon etuovista, ja tämä idiootti alkaa huutamaan täysiä "painukaa helvettiin siihen helvatan räkijät!"
Kumpikaan tässä tapauksessa ei ole räkinyt ensinäkään mihinkään, ja kaveri oli menossa himaan samalla kun minä olin menossa joten jäimme juttelemaan.
KUKAAN muu naapuri ei ole koskaan valittanut mistään, tasan ainoa on tämä kyseinen ääshool. Muut naapurit itseasiassa kiitollisia siitä miten olen talossa käyttäytynyt.
Sain myös valitukset siitä että minulla käy kavereita kylässä!!
Kuulema tämän paskan mukaan jtn "outoa porukkaa" ja ravaa kuulema joka päivä, ja tälläkään viikolla ei ole ollut yhtäkään kaveria kylässä kun olen ollut kipeänä!
No, tänään juuri aamulla tuli vuokraisäntä ovelle sanomaan että on tullut valitus, ja sain varoituksen, seuraavasta kuulema pihalle. Sanoin kyllä että aivan perätöntä paskaa kaikki, mutta ei uskonut.
Että mitäs nyt teen?
Lähdenkö suosiolla vetämään talosta ihan sen idioottinaapurin iloksi, vai jäänkö aiheuttamaan tätä perätöntä "kaaosta" täällä talossa?
Muut naapurit tosiaan eivät koskaan ole valittaneet mistään, ja kun olen niitä käytävillä nähnyt niin jääty usein rupattelemaan ties mistä.
Naapurin vanha kääppänä valittaja!
1
269
Vastaukset
- Asfaltti Erkki
No sillä vuokranantajan varoituksella ei ole väliä, jos et ole mihinkään syyllistynyt. Jos vuokranantaja irtisanoo sopimuksen tuolla perusteella, niin jos viet sopimuksen purkamisen oikeuteen, joutuu vuokranantaja todistamaan häiriöt siellä (käytännössä hän siis kutsuu naapurit todistamaan).
Kavereita saa käydä kylässä vaikka kuinka paljon, mutta varsinkin hiljaisuuden aikaan kannattaa pitää mölyt pienellä - kerrostalossa ne kuuluvat helposti asunnosta toiseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465787Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6042265Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens821171Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591048- 771013
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä531001Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.61936- 61905
- 228844
Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58778