Ostin 1,2-litraisen 3-sylinterisen bensa-Polon uutena ja ajoin sillä paljon. Seuraavat korjaamo-/huoltokäynnit tulivat hoidettaviksi (suluissa itse tehdyt):
14 tkm äänimerkinantolaite uusittiin takuuna
29 tkm longlife-huolto
61 tkm longlife-huolto johtosuojausten uusimista valmistajan korjauksena.
91 tkm longlife-huolto
107 tkm äänimerkinantolaite uusittiin takuuna
118 tkm pikkukivi poistettu etujarrusatulan ja jarrulevyn välistä
(119 tkm oikea rekisterikilven polttimo)
120 tkm longlife-huolto
129 tkm vasen takavalon polttimo
(130 tkm vasen rekisterikilven polttimo)
147 tkm mittariohjelmiston päivitys virheellisten polttimovikailmoitusten vuoksi
148 tkm em. päivitys ei korjannut virhettä, vaihdettu vasen seisontavalon polttimo, jolloin vika poistui. Vaihdettu heikkokuntoiset rekisterikilven polttimot.
150 tkm longlife-huolto
Itse en lisännyt öljyä yhtään, ja katsastus hoitui normaalisti eli kertakäynnillä. Pari kertaa digitaalinen polttoainemittari näytti käynnistyksen jälkeen tyhjää, vaikka tankki oli täynnä. Sammutus ja uusi käynnistys kuitenkin aina korjasi vian, joten en vienyt sen takia minnekään.
164 tkm:n kohdalla vaihdoin uuteen. Tällä historialla oli helppo ostaa toinen samanlainen.
Hyvin kesti korimalli V
2
378
Vastaukset
- Saavutusko 164tkm?
164tkm paljon ajettu? Itse joudun tai ostan autot suurinpiirtein tuon verran ajettuina. Erot alkavat näkyä selvimmin tuossa 200tkm kohdilla.. Japsit kestää toisen mokoman. Italiaanot, volkkarit , seatit ym alkavat risoa noilla kilometreilla.
Kerran ostin 130tkm ajetun polon. Muistaakseni vm96. Oli korjaamojen onni. Reilun vuoden tappelin sen heikon kestävyyden kanssa ja luovutin.. Onneksi, seuraava auto oli japsi ja rikki saanut kun kolaroimalla ;D- uusi poloilija
On se paljon ajettu pienelle bensakoneelle, kun tietää automallin tulleen markkinoille vuonna 2009.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Volkswagen_Polo#Polo_V_6R_.282009.E2.80.93.29
Käytössäni oli siis 51 kW:n versio.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181730Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59870
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738