Lennän ulos kotoa.

...................

Ei auta vaikka olen sanonut monesti että minulla on oikeus asua täällä 18vuotiaaseen asti. Äitille en pääse asumaan kun on alkoholisti. Mut kysymys kuuluu että mihin helvettiin mä täältä meen?! Kuulemma vielä ens viikko aikaa lähteä helvettiin täältä iskä sanoi, ja ikää on pian 17.

6

138

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onpa harmillinen tilanne sinulla. Kannattaa ottaa yhteyttä sosiaalitoimiston työntekijöihin heti maanantaina ja kerro mikä tilanne sinulla on.

• ..............

En tiedä tosta.. Järkkäisitvät varmaan laitokseen jos ilmoittaisin.

• syksysää

Ensinnäkin isäs on aika kusipää, en itse vois koskaan ajatella heittää omia lapsiani ulos,vaikka mikä ois
      Ilmotat tietenkin sossuun, ei ne sua mihinkään laitokseen pistä, luultavasti etsivät sulle kiireisesti jonkun asunnon, ja luultavasti maksavat vuokrasi ja elämisesi

• ....................

Toivotaan parasta. Koko tämä vuosi on ollu tällästä helvetinmoista huutoa ynnä muuta ja kaikenlisäksi ei ole yhtäkään kaveria jolle mennä :(

• .................... kirjoitti:

Toivotaan parasta. Koko tämä vuosi on ollu tällästä helvetinmoista huutoa ynnä muuta ja kaikenlisäksi ei ole yhtäkään kaveria jolle mennä :(

Tosi hankalaa... Toivottavasti jotain on jo löytynyt? Kyllähän nuo erilaiset auttajat on auttamista varten. Kyllä kaiken järjen mukaan sosiaalitoimiston pitäisi auttaa.
        Tottakai paikkakunnasta riippuen on muitakin tahoja, mutta sosiaalityöntekijä pitäisi löytyä jokaiselta paikkakunnalta.
        Voimia. Älä anna periksi.

NettiSaappaan ohjaaja Matti Kiuruvedeltä

• josjdka

Ensimmäiseks soitat mahdollisille sukulaisillesi ja kavereille joilta voisit saada yöpymispaikan jos oikeasti se lähtö tulee.

Sun kannattaa kuitenkin soittaa esim. kaupunkisi sosiaalityöntekijöihin- heiltä saat apua joko oman kämpän rahoituksen avulla, majoituspaikan väliaikaisessa sijaisperheessä tai eräänlaisessa turvakodissa! Eikä ole kamalaa, olen itse joutunut asua turvakodissa jonkin aikaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5490
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      21
      2407
    3. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      255
      1675
    4. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      114
      1657
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      93
      1497
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1426
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1195
    8. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      327
      1195
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      334
      1190
    10. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      10
      1187
    Aihe