Olen 20-vuotias naishenkilö. Kolmen viimeisen viikon aikana minulle on tullut neljä kertaa outoja väsymyskohtauksia. Kaikki nämä ovat ajoittuneet luennoille. Vaikka luennon aihe olisikin mielenkiintoinen, saatan yhtäkkiä väsähtää. Kaikki energia menee siihen, että keskityn pysymään hereillä, silmäluomet painuvat väkisin kiinni ja usein näen luennoitsijan kahtena. Nämä väsymyskohtaukset ovat kestäneet noin puoli tuntia. En ole päivisin muuten väsynyt, en ennen näitä "kohtauksia" enkä myöskään niiden jälkeen. Voiko tämä olla narkolepsiaa? Pelottaa niin kamalasti. :(
Narkolepsiaako?
peloissaan
2
70
Vastaukset
- peloissaan
Lisättäköön tähän vielä, että aloitin tänä syksynä uudessa koulussa, jossa päivät ovat olleet pitkiä ja kotona olen ehtinyt käydä vain suunnilleen nukkumassa. Lisäksi minulla on ollut noiden kolmen viikon aikana syysflussa. Ainakaan lähisuvustani en tiedä ketään, joka narkolepsiaa sairastaisi. Yöunien kanssa ei ole ollut ongelmia.
- syytäkin pelätä
Koulussasi on hometta. Olet saanut sisäilmasairauden.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742982
- 682857
- 681832
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171689- 241657
- 261622
- 201610
- 481307
- 381283
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91269