Kaksi viestiä yhdistettynä.
yhteisellä asialla-nimimerkki
Vaalilupaus 1976, muistin virkistämiseksi:
"Keskustapuolueen Pyhäjärven kunnallisjärjestö; Miten tästä eteenpäin?
-Pois sooloilu, henkilökohtaiset pätemiset ja puoluepoliittiset pistekeräilyt yhteisten asioiden hoidosta."
Paisuu ja posahtaa-nimimerkki
"Vaalien välillä tapahtuneet todelliset teot 1977 -2008
Sooloilua, henkilökohtaista pätemistä, ja itsekukin keräsi pisteitä omaksi eduksi ja yhteiset asiat unohdettiin.
Ja nyt v.2013
Sooloilun suosiminen on luonut diktaattorin,
henkilökohtaiset pätemiset ovat kasvattaneet sivistymättömiä ja röyhkeitä päättäjiä,
pisteiden keruulla on kehitetty (bonus) hissiliike, tulos näkyy lähipiirien ja sukulaisten suosittelussa virkoihin,luottamuspaikkoihin ja järjestöjen johtoon,
ja yhteisiä asioita hoidetaan vain oman rintamuksen panssaria vahvistaen"
Voiko selvempää tulosta tulla?
14
165
Vastaukset
- Anonyymi
Pelle
- Päällisin puolin
Ei aloittaja olee ollenkaan pelle, eikä viestissä mainitut nimimrkitkään.
Sinua vaan korpee, kun on ihmisiä, jotka pysyvät kaukana viestin sisältämistä ihmistyypeistä.
Kyseessä on ns. uusnepotismin ylälaji, pienen paikkakunnan omintakeinen tavasta tuottaa kuningasmehiläinen, ilmassa pörräävä mustaperänen syöttiläs.
Toisaalta, sisäsiittoisuuden tulos näkyy vaikutuksena keskellämme
.
Sisäsiitoisuusnepostismin voimaa hyödyntäen ja täyttäen kaikki paikat, joilla on pieninkään tapa vaikuttaa paikkakunnan yleismasentuneisuuteen, kaikki vaan jaetaan sulle mulle- porukan seniilimpien käsiin. - anonyymiiii
sama pelle. Naurettavaa kirjoitella muka eri kirjoittajana kun viesti on lähtenyt samasta IP:stä!
Olen entinen kepujäsen .
Jäsenyys loppu kun Pirkko Salmela tuli hakeeen äänestysmielipiteitä jäsen äänykseen.
Sanoi jott minä en saa äänestää.
Empä sitten äänestännä muuta kuni jaloillani.
Hyvä niin koska kepu on menny kauas Alkiolaisuudesta.- IP-fiksu
Paraskin nettipoliisi!!!
Olet itse niin alakieroinen, että kun et muuta voi, niin kirjoitat noin...mulle on ihan sama, vaikka sataa nimimerkkiä joku käyttää..hänen itsensä asiahan se on..
Ota, mikäli osaat, kantaa, onko esitetyt OLETTAMUKSET muka sen enempää väärin/valheita, kuin mitä oli kaupunginhallituksen todistelija ja lentokentän uuspäällikkö A.Kaurasen ...oletan.
Tutkihan nyt, mistä IP-stä tämä viesti kirjoitettiin, fiksu.Ei muuten oo sama heppu.
Olin seläntakana juomassa k ahvii kun hän kirjoitti tuon aloituksen.
Osoite voi olla sama, sitä en tiedä, mutta kirjoittaja on eri.
- tieto on poikaa
Hyvä Arto!
- anonyymiii
heh heh heee. Vai selän takana kahvia juomassa. Voi että olet sitten tosi älypää!!! Siis se toinen aloitti ja sinä katsoit selän takana. Sitten joku muu vastasi samalla koneella mutta ei aloittaja!
Oletko Arto miettinyt muuten miten fiksuja tähtitieteilijät ovat. He ovat selvittäneet tähtien nimet vaikka ne sijaitsee miljoonien valovuosien päässä toisistaan! - kahveetunnilta
Jokikylän turkishaalarihemmo on helevetin kova luppoilija ei loppailija!Haalarihemmon eka sanat ovat kuulemma olleer parraaseen työaikaan tämäkin!
- toteutuma
Aloitus. TOTTA JOKA SANA.
- toteutuma
Aloitus.Sontaa joka sana.
- kaupunkilainen 12345
Laita aloittaja nimiä kehiin, että ketä on valittu virkoihin siten, että valinnat on ratkaissut joku sukulaisuussuhde eikä ammattitaito ja koulutus.
- totta niin, on
Miksi, eihän aloituksessa noin sanallakaan mainita?
Rivien välistä sen voinee toki tulkitakin syylliset, eli jos siihen älähtää ja tiedostaa että totta maar " syytä ja seppää" ., joo onhan sitä niin.
On kyllä on.
En muuta väitäkkään. - loruilija
hävisit!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363717- 122466
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371975Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211731Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?301503- 1241468
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101311- 141256
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo4831244- 771191