Kuinka kertoa siskolle, että minua ahdistaa ihan törkeästi, että hän ja uusi poikystävänsä harrastavat seksiä melkeinpä joka ilta ja aamu kun poikaystävä on kylässä. Me jaamme saman seinän ja seinässä on vieläpä ovi, jota ei kuitenkaan käytetä sillä siinä on kaappi edessä minun puolella, mutta läpi kuuluu kuitenkin oikein hyvin joka kerta heidän puuhansa. Ja tämä ahdistaa miuta ihan järkyttävästi, vaikka olenkin 18 vuotias ja seurustellut ja näin, mutta vain ajatuskin siitä että siskoni ja hänen poikaystävänsä harrastavat seksiä minun ollessani viereisessä huoneessa sekä vanhempieni ollessa nukkumassa parin huoneen päässä on oksettava.
Joten miten kertoa siitä heille, tai siskolleni? Valvon aina hänen poikaystävän ollessa meillä ja odotan vain koko ajan kauhussa , että milloin he alkavat taas paneskella siellä huoneessaan. Ja aamuisin aina vanhempiemme lähdettyä lenkille ja kun he luulevat että olen vielä unessa niin ovat taas toistensa kimpussa. Ahdistava tilanne :(
Apua?
Sisko ja hänen poikaystävänsä
112
12859
Vastaukset
- Tirkistele ja
Nauti nyt, saatana, kun kerrankin kuulet!
- drdick2000
Kysy, jos pääsisit mukaan kolmanneksi. Vois se ahdistus loppua ;)
- erasure1
drdick2000 kirjoitti:
Muuta pois vanhempiesi helmoista, sillä siitä pääsee. Ja antaa siskon elää oma elämänsä miten tahtoo, turha siitä alkaa tänne vinkumaan.. Ps. heteroseksi muutenkin on kuvottavaa.
- Kyl noi
erasure1 kirjoitti:
Muuta pois vanhempiesi helmoista, sillä siitä pääsee. Ja antaa siskon elää oma elämänsä miten tahtoo, turha siitä alkaa tänne vinkumaan.. Ps. heteroseksi muutenkin on kuvottavaa.
peppuunkuksijat on vielä iljettävämpiä.
- Pannaan pannaan.
erasure1 kirjoitti:
Kas kun vanhemmat eivät kuule mitään, taitavat olla kalkkeutuneita unilääkkeillä kulkevia?
Eivätkö vanhemmat paneskele vai paneskelevatko huopaset jaloissa?
Aikuiset naiset asustelevat vanhempiensa nurkissa, ei omaa elämää?
Anna bannia sille poikaystävälle. Kerro vanhemmillesi he he hee. - neljän lapsen äiti
drdick2000 kirjoitti:
Voi kuinka tyhmiä vastauksia pari ekaa...
Olisitpa tuon kuulijan asemassa....varmaankin ymmärtäisit....
Miksi kirjoitella tuollaisia vastauksia kun kerran ette ymmärrä sitä inhon tunnetta......................................................................................
Minulla oli vastaavanlainen kokemus teini ikäisenä ,,,olen menettänyt isäni 1,5 vuotiaana ja äitini aviotui uudelleen muutaman leskeys vuoden jälkeen ,
ja tietenkin se jytinää ja voihkiminen kuului huoneeseeni seinän taakse. Totta kai lesken lempi oli leikkisää.....Se myös oli joka iltaista ,,,en tiedä oliko tuolla vaikutusta minun elämääni ,,,nimittäin en koskaan ole vapautuneesti nauttinut sexistä koko elämäni aikana vaikka ole ollut aviossa kymmeniä vuosi.
Ymmärrän aloittajaa täysin ilman irvailuja.
- Mä en oo kuuro
Varmaankin valvot ja kuuntelet siksi että se sua kiinnostaa, nauti tilanteesta, ilmeisesti siskosikin nauttii - - - - -siitä mitä saa
- fgfdgfdgfadgeagff
no mutta eihän sun tarvi kuunnella ku minuutti.. jos sitäkään. joku räkänokka siellä nylkyttää pikku pippelillään, hiero vaikka ittees samaan aikaan...se minuutti.
- lastin lennättäjä
Tarjoudun vapaaehtoiseksi pitämään yhtä äänekästä kivaa sinun kanssasi. Eivätköhän opi olemaan siellä seinän väärällä puolella!
- vielä unessa niin
Ongelma on kovin helposti hoidettavissa kun huoneiden välissä on ovi. Siirrät vaan kaapin pois oven edestä ja pidät oven auki. Sitten vaan sovitte kimppakivasta ja menet leikkiin mukaan.
Tässä on tietysti myös sellainen riski, että vanhempasi harrastavat seksiä sinun ”ollessa nukkumassa parin huoneen päässä”.
Toisaalta koko ongelmaa ei olisi olemassa jos vanhempasi eivät olisi harrastaneet seksiä.- mukaan vaan!
Tää on tosiaan paras vinkki!
- 14+5
vielä unessa niin,
pysy vain omissa unissasi,
on älytöntä esittää älykkäänpää, mitä olet.
Todella törkeää käytöstä. - lääke kateuteen
14+5 kirjoitti:
vielä unessa niin,
pysy vain omissa unissasi,
on älytöntä esittää älykkäänpää, mitä olet.
Todella törkeää käytöstä.Voihan sitä bongata bileistä vielä kiivaamman orhiin ja maksaa "potut pottuina" siskolle. Sen jälkeen voi aamukahvipöydässäkin istua pari viikkoa suupielet ylöspäin.
- Neljän lapsen äiti
mukaan vaan! kirjoitti:
Tää on tosiaan paras vinkki!
Onko todellakin noin tyhmiä ajattelijoita kuten nämä edellä irvailijat . Te luulette olevanne hauskoja vekkuleita kun noin luulette...Kokemus puuttuu......
Sinulle alottaja kehoittaisin sanomaan sisarellesi asiasta suoraan että se sinua inhottaa kuulla moinen huohotus....ym touhu......
vaikka se sexi kuuluukin elämään mutta se on niin intiimi juttu ettei sillä tarvitse toisia häiritä. - ymmärrystä
Neljän lapsen äiti kirjoitti:
Onko todellakin noin tyhmiä ajattelijoita kuten nämä edellä irvailijat . Te luulette olevanne hauskoja vekkuleita kun noin luulette...Kokemus puuttuu......
Sinulle alottaja kehoittaisin sanomaan sisarellesi asiasta suoraan että se sinua inhottaa kuulla moinen huohotus....ym touhu......
vaikka se sexi kuuluukin elämään mutta se on niin intiimi juttu ettei sillä tarvitse toisia häiritä.Olen samaa mieltä. Olen kanssa 18-vuotias tyttö ja musta on kanssa ärsyttävää, että jotkut viitsii pilailla tolla asialla. En onneksi ole montaa kertaa joutunut olemaan tollasessa tilanteessa, jossa sinä joudut olemaan joka yö. Musta on kyllä ihan ymmärrettävää, että se on inhottavaa olla seinän takana kuulemassa kun toiset harrastavat seksiä. Siinä on varmasti aika vaikea saada nukutuksi ja odottaa vaan että koska se jo loppuisi.
Jos toi jatkuu joka yö niin musta on kyllä todella reilua ilmoittaa siitä suoraan sun siskolle. Kyllä luulisi että sekin tajuaa. Niiden pitäisi ajatella vähän muitakin. Ehkä sun vanhemmat ei ole kehdanneet sanoa siitä tai sitte niitä ei häiritse kun niitten huone on vähän kauempana.
Jos sun sisko ja sen poikaystävä ei senkää jälkee lopeta ni sano sun vanhemmille. Musta seksi on ihan niiden välinen asia jotka sitä keskenään harrastaa. Ei muilla ole velvollisuutta joutua jatkuvasti toisten paneskelua kuuntelemaan.
Älä välitä noista epäasiallisista kommenteista joiden mukaan sun päässäsi olisi jotain vikaa kun et kestä kuunnella sellasta , ihan ymmärrettäviä noi sun ajatukset mun mielestä varsinkin jos on alkanut tulla mitta täyteen.
ja kaikkia ei todellakaan kiihota kuunnella toisten paneskelua koittakaa idiootit tajuta ! Kai noi idiootit pervomiehet kerääntyy tänne nettiin jakamaan älyään :/
- cghchkg
Mene lääkäriin ja hoida oma pääsi kuntoon.
He ovat jo aikuisia, aivan kuten sinäkin, ja he tekevät sitä hänen huoneessaan näkymättömissä joten sinulla ei ole minkäänlaista oikeutta valittaa. Varsinkaan kun ääni ei ole selkeästi häiritsevä, vaan sinua vain ahdistaa oman pääsi sisällä. Paljastithan sen itse: "...mutta ajatus siitä että..."
Hoida pääsi kuntoon! - Do it faggot
Liity porukkaan ja kuvaa samalla itsellesi kiva kotivideo.
- 4 lapsen äiti vain
Että on typeriä joita riittä vielä edelleen jotka ottavat tyhmyyttään kantaa.
EN YMMÄRRÄ TEITÄ KUN ETTE YMMÄRRÄ SITÄ INHON TUNNETTA.
- 112233
Voisithan sä varovasti keskustella heidän kanssa että voisitteko te harrastaa hieman hiljempaa rakkauden leikkejä.
- aikuinen nainen
Hei aloittaja,
ymmärrän kyllä, ei mitään kivaa kuunneltavaa (paitsi ehkä puutteessa eläville pervoille).
En tiedä, minkälaiset teidän välinne siskon kanssa ovat, mutta jos olisin sinä, sanoisin siskolle suoraan, että hänen seurustelunsa/ naimisen/ nussimisen/paneskelun/rakastelun (mitä sanaa haluat käyttää) äänensä kuuluvat liian selvästi sinun huoneeseesi ja se häiritsee sinua.
Voisivatko he ehkä mennä vaikka toiseen huoneeseen tai poikaystävän kotiin?
Jos et uskalla sanoa, kirjoita vaikka kirjelappu tai hanki itsellesi korvatulpat tai kuuntele musiikkia häiritsevinä hetkinä.
Itsekin olen äänekäs, sille en voi mitään, mutta yritän ajatella myös naapureita. - MrX!
aikuinen nainen kirjoitti:
Hei aloittaja,
ymmärrän kyllä, ei mitään kivaa kuunneltavaa (paitsi ehkä puutteessa eläville pervoille).
En tiedä, minkälaiset teidän välinne siskon kanssa ovat, mutta jos olisin sinä, sanoisin siskolle suoraan, että hänen seurustelunsa/ naimisen/ nussimisen/paneskelun/rakastelun (mitä sanaa haluat käyttää) äänensä kuuluvat liian selvästi sinun huoneeseesi ja se häiritsee sinua.
Voisivatko he ehkä mennä vaikka toiseen huoneeseen tai poikaystävän kotiin?
Jos et uskalla sanoa, kirjoita vaikka kirjelappu tai hanki itsellesi korvatulpat tai kuuntele musiikkia häiritsevinä hetkinä.
Itsekin olen äänekäs, sille en voi mitään, mutta yritän ajatella myös naapureita.Autotalli tai kodinhoitohuonekin ovat ihan hyviä paikkoja, monen muun ohella.
- atte3434343
kysy pääsetkö mukaan kolmenkimppaan ;)
- neljä x äiti
Taas edellinen tyhmeliini....
Aloittajalle ehdottaisin että ,,soita sisaresi puhelimeen silloin kun siellä on äänekästä sexiä ,,,laita numeron esto etteivät tiedä kuka soittaa....esto päälle ......on. # 31 #,,,,,,,Esto pois päältä ... #21# .....
Minä lähdin vc-käynnille silloin kun seinän takaa naipotellaan että ne tietävät että olet kuullut heidän touhut.....
Olisi kyllä todella oikein mennä poikaystävän kotiin silloin kun heitä panettaa.....
- julli
Mene mukaan
- <tehgiotehi<öo
Koputa oveen
- Hmmm...
Laita huoneessasi aikuisviihdettä pyörimään ja äänet tosi kovalle, niin ehkä ne siellä naapurihuoneessa ymmärtävät vihjeen.
- Litslöts
Oi, oikein hyvä idea! Noin varmaan itsekin tekisin. Tai alkaisin matkimaan vielä äänekkäämmin kuin itse touhussa olijat. No, pane korvatulpat. Kun niihin tottuu, nukkuu niillä tosi hyvin muutenkin.
- fdsvcxfdsfsd
Ota se siskon poikaystävä omaan huoneeseesi ja harrasta hänen kanssaan äänekkäästi seksiä niin eiköhän ongelma poistu itsestään.
- kohta 40 v
Ainoa ratkaisu on hienovaraisesto ottaa asia esille siskon kanssa. Sopia vaikka aika, jolloin peuhaavat
- Ollikuhtala
Hienoa idea hermanni. Vaikka 19:25-19:30
- pentti panija
Mene itsekkin kolmanneksi pyöräksi.
- dddddddddddddddddddd
Otat asian puheeksi aamupalapöydässä koko perheen kuullen, eiköhän nuoripari punastele ja ymmärrä olla hiljempaa.
- kotirauha1
Kerro siskollesi että kun he paneskelevat kuin kanit niin se häiritsee sinua ja että voisivatko he etsiä muun kutupaikan.
- ???
Oisko aika harkita omaa kämppää?????
- nukkumatin maija
Joo... sisko ja poikaystävä voisivat harkita omaa kämppää!
- yläkertalainen
Ymmärrän tilanteesi oikein hyvin! Asun puukerrostalossa, jossa kuuluu hyvin huoneistojen välillä hiukankin kovemmat äänet. Alakertaan muutti nuori mies, jolla on tyttöystävä eikä tosiaan ole kiva, kun itse on nukahtamaisillaan ja menossa aikaisin aamulla työhön, alkaa kuunnella vaikerrusta yms. ehkä puolisen tuntia - tai herätä siihen yöllä esim. klo 1.30.
Omassa päässäsi ei ole mitään vikaa. On ihan eri asia rakastella itse kuin kuunnella tahtomattaan mihin aikaan vain toisten ääniä. Kerro sisarellesi asia, muuta keinoa ei ole. Minäkin vein lopulta ystävällisen lyhyen kirjeen alakerran naapurilleni asiasta. Tuskin se toinenkaan osapuoli on hyvillään siitä, jos tietäisi kaiken kuuluvan lähiympäristöön. - nainen ,naimisissa
Pakkoko sinun on asua saman katon alla,onhan noita kämppiä pilvin pimein.Ei muuta kuin muuta äkkiä pois,ja hanki oma elämä.
- huutakaa!
Hanki oma miesystävä ja sitten kilpailkaa, kumpi saa rajumman/äänekkäämmän orgasmin! ;)
Itselläni oli sama juttu.Asuin kolmiossa kahden yliopisto-opiskelijan kanssa ja toinen seurusteli ja seksaili viereisessä huoneessa rakkaansa kanssa ja kun valitin siitä sain kuulla,että olin muka kateellinen.Nauroin sille ja sanoin etten ole.
Se oli totta.Kestin 10 kuukautta sitä ja muutin pois,kun meni lopullisesti hermot,kun meni yöt valvoessa.- Teuvo.
Jutun aloittajan poikaystävä on ns. "panomies"
http://www.youtube.com/watch?v=19RwSlZaxxo
Vaikee keksiä siihen lääkettä. Jos panettaa niin minkäs sille voi. Ihan näin omin aatoksin lähden tähän "muuta pois jos häiritsee" hommaan kun itsekin olen 18-vuotias...
18-vuotiaalla ei aina ole rahaa ja mahdollisuuksia muuttaa pois kotoa noin vain. Vuokra, ruoat, laskut ja muu eläminen täytyy kustantaa itse. Joten aloittajan kannattaisi keskustella siskonsa kanssa hienovaraisesti sekä tämän poikaystävän kuinka tilanne on sinulle kiusallinen. Itsekin mainitsin veljelleni kotona asuessani äänekkäistä seksihetkistä ja he ymmärsivät olla hiljempaa että itse sain viereisessä huoneessa nukkua, eikä tarvitse kuunnella toista.
Ja kaikille urputtajille tähän kohtaan, itsekin seurustelin silloin ja harrastin seksiä, mutta hoidin asian ketään häiritsemättä tai poikaystävän luona.- neitsyys kunniaan
vitun moraaliton lortto, seksiä harrastamassa keskenkasvuisena
- ihqdaa äksdee
Jos kerran noin katkeraksi pistää, niin meneppäs tarjoamaan pojulle. Etköhän sinne sekaan mahdu.
- Kovakorva
Tää on hyvä....! :-)
- -kimppa
entäs jos ihan pokkana aamupala pöydässä sanot että "voisitteko panna vähän hiljempaa" ja jatkat puuron syöntiä.
- kovakalle
määkkin haluun.
- seksiprofessori
No onhan sulla kännyt.
- kärsitaikerro
Kaksi on vaihtoehtoa. Joko kylmän viileästi huudat homman häiritsevän kesken touhujen. Tai alat kuunnella musiikkia korvakuullokkeilla suorituksen ajan.
- Kullervo Pellinen
Ei muuta kuin mukaan leikkiin!
- suoraapuhetta3
No kyllä minula ja siskolani on sen verran läheiset välit että uskaltaa ihan suoraan sanoa että '' teän kuksimisäänet kuuluu aika hyvin minun huoneeseen että voittako olla hiljempaa tai mennä muuale harrastaan'' :DD mitä sitä tyhjää häpeämmään.
Minä en maksa siitä senttiäkään, edes selvinpäin, se ei ole syy mihinkään.
- Baron of Runkenstein
Hahhah haa, teidän Gettoihmisten ongelmia.
- pyhitettyhuo
hanki kuulokkeet ja nuku musiikki korvilla, runkkaa itsesi uneen ja nukahdat. Itseasiassa ihmiset jotka harrastaa äänekästä seksiä, haluavat olla kuultuna ja tosiasiassa syy on toinenkin, Heidän seksi on huonoa, se kiljuminen loppuu aikanaan. Usko minua, siskosi ääntelee kovaa vain siksi, että ei jaksa koko aikaa naida ja huutaa vain siksi, että poju saa siemensyöksynsä mahdollisimman pian, koska se ressukka luulee siskosi nauttivan, ja se kiihdyttää vauhtia. Oikeasti nainen, joka saa oikeasti kunnollisia, nautinnollisia orkkuja ja nainen joka nauttii, ja saa, ja haluaa orkkunsan, on aikalailla hiljaa, ynähtele vain ja on tietoinen siitä, että muut saattaa kuulla.
Heidän sekstailu on eritteitä ja panoa, ei nautintoa. Siskosi huolehtii nuoren kollin tyytyväisyydestä ja ääntely kohottaa vain pojun itsetuntoa. Panoa, huutoa, siemensyöksy ja siskosi silittää pojun päätä ja nukahtavat. Liukkaria joutuvat käyttämään, ja kyllä se naisen limakalvo antaa periksi keinokosteudessa, hiivan saa pian tai muun hankaushaavanja tulee taukoa nussimisessa. Sanoppäs huomenna aamulla siskollesi, että "opettele sisko saamaan oikea orkku edes".
Usotko, se lause auttaa. ;)) - lits läts ooh jynkyn
Kuuluuko sieltä sellaisia litiseviä ääniä ja voihketta? No voi että - mitenhän sinä olet syntynyt tänne?
Seksi on uskonnollisilla sekoetiikoilla mustamaalattu asiaksi josta ahdistutaan - vaikka terveissä kulttuureissa seksi on iloinen asia. - Pehmeä jänis
Kateus vie kalatkin vedestä.
Mistä vetoa, että se siskon poikakaveri on adonis, jollaista itse et luultavasti saisi. - yäk 100x
Onko kaikista tullut huoria ihan tosta vaan tänä aikana ?
Tietääkö enää kukaan mitä sellainen tarkoittaa ?
Sehän kuuluu eläinkuntaan tuollainen sairas pökkiminen.
>poikaystävä< hah se poikaystävä ei tiedä p..kan vertaa mitä miehuuteen kuuluu ! - Kuulokuuro
Kehotan hankkimaan kuulosuojaimet. Minulla toimi loistavasti tämä kikka.
- hersy
Naikaa niin,että RAIKAA:)
- Noniin...
Jos se ähke ja voihke on pelkkää häiritsevää meteliä kuten esim. seinän takana jyskävä pesukone olisi, laita kuulosuojaimet.
Jos loukkaa sinua se, että kyse on nimen omaan seksiäänistä, muista, että seksi on ihan luonnollinen asia ja miehen ja naisen yhdynnän kautta sinäkin olet aikoinaan saanut alkusi. - Oyutta
Asutte siis edelleen kotona?
Minusta sinun tulisi huomauttaa asiasta vanhemmillesi. Ei haittaa yhtään, vaikka sisko sen seurauksena nolostuu... Olisiko tämä mahdollista? - Ei kimpassa
Onpa typeriä nuo liity mukaan vastaukset. Kuinka moni OIKEASTI haluasi mennä mukaan siskon ja poikaystävän seksihomiin ja kai heilläkin on mielipiteensä tuosta "kimppakivasta" . Ei ainakaan minua kiinnostaisi tuo. Korvatulpat korviin.
- Ei oo siskoo mut
Mä ainakin voisin naida jos oikeesti pyytäis, väliin lisäksi vaan kortsu ettei käy vahinkoo. Veljeni on lihaksikas, pitkä, vaaleehiuksinen, tosi kuuma paketti!
- AnnosKoko
Näytä sille tämä video. http://www.youtube.com/watch?v=AH0v8MX8w0o
- Ne AIDOT ÄÄNET, ne..
nauhoita se seinäntakainen äänimaailma vaikkapa puhelimeesi soittoääneksi tai soittelet sitä muuten vain sopivissa tilanteissa ja tsekkaat "naapurisi" reaktiot...
- Toinen hyvä keino
on laittaa aplodinauha soimaan kunnon volyymillä, kun "toimitus" on ohi ja naapurihuone alkaa hiljentyä. Siihen jos vielä saisi pisteeksi iin päälle oman spotin kohdennettuna ko. huoneen oveen, niin perfect!
- kärsä
itse olen niin sikeä uninen että ei haittaa vaikka norsut lemmiskelisi.
- nuaruamurahjjaaa
No juu. Näitähän on kuultu ja muna rupee seisomaan het !
- Naapuri tietää
Minuakin harmittaa tuommoset äänet kun mulla on jo vittu homeessa.
Napurin ukkia harmittaa vielä enemmän kun se on ollut jo kymmenen vuotta impotentti.
Kyllä niiden ihmisten pitäisi tietää, että napuri tietää parhaiten sen miten ihmisen on elettävä. - asdfgh6
Voisko tänne saada jonkun idioottisuodattimen näihin kommentteihin.
Vain peräkamaripoika kuvittelee, että alkuperäinen kirjoittaja olisi kateellinen.
Mene mukaan -kehotukset kertovat vain likaisesta mielikuvituksesta.
Tietenkin pitää ottaa asia puheeksi siskon kanssa. Keksit sen varmaan itsekin, mutta täältä saat vahvistusta. Puhuminen on ainoa vaihtoehto, ellei sitten lähde karkuun jonnekin, mutta se on aika hankalaa varmaan. - 98303943+049+2
Pointsit sun siskolle ja sen poikaystävälle että uskaltavat harrastaa seksiä kotona, vanhempien luona. Mikset osta korvatulppia tai kerro heille suoraan että kuulet niiden äänet? Varmasti saisit nähdä ne valahtavan punaisiksi.
- 8930943+094+294+9
niin ja jos sussa on tarpeeksi rohkeutta niin läväytät asian tai siis otat puheeksi kesken yhteisen ruokailun tms. :D aikuiset ihmiset... tsiisus.
- huorailua
No siskos on alkanu huorailun, suosittelen että etsit jonkun visvakullin ja alat jakamaan sille torttuasi.
Pitääkö tämmöiseenkin asiaan tulla kysymään apua täältä :)- Laura Dee
Nimim. Huorailua on kateellinen kun ei taida itse saada mitään. Ja kysellään täällä tyhmempiäkin.
- nohoneytheyesterday
Jo jo perkele jos saisi edes naista mikä vikisisi hieman niin olisi se ihanaa...!
Nyt ei ole kyse siitä omasta koosta mutta vastapuolen hmm..
perkele kun saisi 28 Vuotias mies vielä Suomesta kunnon panon ilman huoraa niin tekisi aika hyvää..
Ei tarvitse olla nuori eikä notkea kunhan olis villi ja hieman äänekäs niin panisin heti omalla aika vaatimattomalla 14 cm kalulla. - ohhjooj
seisooko sulla?
- EI , ei
ohhjooj,,,VOI mikä älyn möläys tuo edellinen .....
EI seiso sinunlaisille , ei EI ...
- wakooja
Nykyisin on niin hyvät kuuntelulaitteet, että kaikkea voi kuunnella.
- Äitisi halusi
Ehkä siellä ovat vanhempasi mukana tai vain äitisi ja poikaystävä.
Josko ainen "auttaisit" itseäs sillä, että et edes yritä enää?
- Hävetys päälle!
Painelet sinne kesken "toimituksen" ja sanot asiasi, eiköhän järki tule päähän moisille mulkuille.
- Heix55
Nii..nauti tosiaan nyt...voithan samalla hiplata hellästi itseäsi...anna mennä! Minulla ainaki kiihottaa kuunnella toisten naimista. Kerran majoitun hotelliin jossa huoneet oli ulkona olevassa vanhassa rakennuksessa...eikä äänieneristys kovin hyvä'. Viereiseen huoneesen majoittui nuorehko pariskunta (salapari?) ja puolen yön jälkeen alkoi nainti...taukoja välillä' ja taas..Naiskaverini tuli seuraavana päivänä käymään ja sai kyllä munaa kunnolla! Salapareja mekin....:)
- yötulppa
Voisit vaikka pyyttää siskoasi tuomaan apteekista sinulle korvatilpat ja sano että yökäyttöön sopivat
jospa tuo ymmärtäiss.....
- Voi,voi.
Kuitenkin pystyit kirjoittamaan tuhansille ihmisille nettiin? Otapa itseäsi kiinni niskasta ja keskustelet ongelmastasi siskosi kanssa.
- Jompeli
Mene mukaan hommiin, kun kerran sitä haluat ja ehkä hekin haluavat sitä...
- sisko saaa
Kyllä varmaan ketuttaa kuunnella illalla ja aamulla huh huh mitä viikseenvetoa...
- unirauha
tIETENKIN KERROT SISKOLLE. Noloa että varmaan vanhemmatkin joutuu kärsimään ja kuulemaan tällaista omassa asunnossaan. Nuorena ei ajattele välttämättä muuta kuin sitä asiaa siinä tilanteessa. itseäni ainakin nyt nolottaa se että vanhempani laitoin nuorena ko. tilanteeseen. ei edes tullu mieleen että ne kuulee. Kirjoita siskolle vaikka viesti että: teidän seksi äänet kuuluu ja varmaan vanhemmatkin kuulee = noloa, voisitteko tehdä ne hommat kun muita ei ole paikalla?" Osta itellesi apteekista korvatulpat ja päälle vielä kuulosuojaimet, laita ne päähäsi kun siko tulee poikaystävän kanssa tehostaaksesi asiaa. Sinulla ei ole mitään hävettävää. Heidän pitäisi ottaa huomioon toiset ja tehdä temput muualla. Pojan pitäisi arvostaa vanhempiasi. on suorastaan törkeää että vanhempasi joutuu kuuntelemaan, en usko että se haluavat. ole rohkea asiassa. Kenenkään ei tarvitse kuulla toisen seksi ääniä. Vielä oma sisko, itseänikin ällöttäisi. Väkisinkin tulee mielikuvia mitä siellä tapahtuu. voimia!
- Ture Hood
"Ja tämä ahdistaa miuta ihan järkyttävästi, vaikka olenkin 18 vuotias ja seurustellut ja näin..."
Asioilla on aina kaksi puolta. Olet siis joskus seurustellut? Paaluttiko tällöin joku nuori poitsu sinua siinä omalla puolellasi ja sinä nauhkit äänekkäästi =) Jospa tässä nyt on kyse jonkinlaisesta kostosta ...=) - Jore 50
Otat reippaasti dildon ja tyydytät itseäsi samanaikaisesti, eiks siin olis
ihan hyvä pointti?- Voi, voi...
Kuinka paljon täällä noita tyhmiä vastauksia tuleen...
Onko päivälääkkeet jäänyt ottamatta ?
- Vanhaåpoika
Kuinka kertoa siskolle, että mua ahdistaa...
Sinä olet varmaan mieltänyt, että kotisi on linnasi, eikä sinne mikään selittämäsi kaltainen sovi. Vanhempasi varmaan tietävät, että siellä vanhemman tytön huoneessa naidaan. Mutta eivät viitsi puuttua heidän naintiinsa, he siitä tosin eivät keskenäänkään sinun vanhempasi viitsi mitään puhua he tietävät sen puhumattakkin. Uskoisin, että sinä olet vielä vähän äitin tyttö, kun sinua tavallaan hävettää ja olet ahdistunut siskosi naimisesta. Tuollainen tilanne voi johtaa "räjähdykseen", siskosi ja sinun välillä. Minkä kannan vanhempasi tähän asiaan ottavat. Juttu on näät niitä asioita joita hyvin yleisesti jätetään puhumatta. Kyllä sinun siskosi ja hänen kaverinsa tietää, että sinä kuulet heidän naintinsa, mutta puolustuksekseen olettavat näin, että sinä et kuule heidän panemistaan. - Huomioon ottava
Kerro asiasta siskollesi ja sano, että se ei tunnu sinusta kivalle. Joko hän ymmärtää ja ottaa sinut paremmin huomioon jatkossa tai sitten suuttuu, jos on itsekäs luonteinen.
- Heleppoa
Siirrä se kaappi pois huoneittenne välisen oven edestä, ja seuraan kerran kun se ähinä taas alkaa, niin riuhtaiset oven sepposen selälleen ja huudat että vitun lortto pidä pienempää päätä tai mee ulos ähisemään, ja nuin pinellä kikkelillä ei pittäis lähteä mitään ääntä :D
- PLIIIIIISSS
Haha aivan mahtava! ;D
AP tee näin! XD
- 1+9
En jaksa lukea muiden vastauksia, mutta ymmärrä n tilnteen kiusallisuuden. Jos rohkaisisit itsesi ja sanoisit siskollesi, että sinua asia kiusaa eli jos he voisivat olla tekemättä sitä, kun olet kotona. Toinen vaihtoehto on, että puhut vanhemmillesi, esim. äidille, joka puhuisi siskollesi. Ei seksissä ole mitään hävettävää tai pahaa, mutta muut tulee ottaa huomioon näissä.
Pyydä siskoasi ostamaan sinulle korvatulpat!
- panomiestunnoton
Mene mukaan, joka miehen unelma on naida siskoksia, turhaan sä siellä peiton alla turvonneita paikkojas hiplaat.
- kkuuukkuu
Olin kerran Bulgariassa ja hotellin yläkerran huoneessa naitiin rytmikkäästi ja joka työntö kuului, ähke ja puhke paperiseinien läpi.
- äänittäjä
Meidän pitää saada todiste siitä, että heidän seksitouhunsa ovat äänekkäitä etkä vain liioittele. Äänitä esim. kännykällä heidän seksitouhunsa, siirrä äänitiedosto tietkoneeseen ja siirrä äänitiedosto edelleen internetiin heidän kiusakseen ja meidän iloksemme - esim. youtubeen tai soundcloud.comiin. Palataan sitten asiaan. Kenenkään oikeita nimiä ei saa kuitenkaan laittaa internetiin, muiste se.
- cfrcfrcc
Voisit ehkä kertoa siskollesi asiasta. Ehkä hän jo osittain muutenkin aavistaa, että saatat olla kuullut jotakin.
- ole tyly
Oli samanlainen tilanne opiskelijakämpässä Jyväskylässä
naapurilla kävi naisystävä silloin tällöin
kieltämättä harmitti että ne äänet kuuluivat seinän toiselta puolen
eikä vieras eksynyt huoneista...
ei se auta kuin kestää tai sitten heität siskosi kumppanin tylysti mäkeen - onnellinen18
Kun on lusikalla annettu ei voi kauhalla vaatia! itsekeskeisiä narsisteja häh!
Ompa niin asiallista komenttia, mutta suosittelen kuin moni on sanonut, mainitse siskollesi hienovaraisesti asiasta.
- Lukas beachman
Anna perseesi puhua, eli menet siskon viereen ja pyllistät miehelle ahnaasti, eli molemmat kädet levittää peppua takapuoli paljaana, pylly ylhäällä, selkä kaarella. Jos mies ei ota sinua mukaan edes kimppaan niin olet hävinnyt. Elämä ei ole pelkkää ruusuilla tanssimista, välillä tulee karvait tappioita. Näistä tappioista voidaan nousta ja ollaan entistä viisaampia. Jonain päivänä et asu enää siskosi kanssa samassa tilassa. Muista myös, että jossain vaiheessa, kun sitkeästi yrität tulet takuulla kohtaamaan myös voittoja, saavutuksia. Muista myös, että pelkkäahkera yritys, työhön panostaminen on palkitsevaa, vaikka et voittaisikaan, olet jo voittanut siinä, että panostamalla asiaan olet takuulla oppinut jotain ja taas entistä viisaampi seuraavaa kertaa varten. meitä on lukuisia ihmisiä jotka eivät kuule minkäänlaisia seksuaaliäänteitä muutakuin mediasta, ei ole helppoa sekään kun himot ovat kovat.
- Rauhallisuus <3
Kun siskon poikaystävä tulee taas seuraavaksi kylään niin huudata pornoa tietokoneelta ihan täysiä niin kauan kuin tulevat asiasta sanomaan. :D
Luulis että älyäisi. - Vinkki
Harrastat itsesi kanssa seksiä samaan aikaan ylikorostuneesti äännähdellen, voi suurin "huuma" toisella puolella laantua ;)
- pyramidi.
Heh, on tästäkin ketjusta saanut taas päivän naurut. :-D
Mutta tosiaan, tunnen tuskan. Ei ole helppoa asua kämppiksen kanssa, joka toi jokaikinen viikonloppu poikaystävän asuntoon ja toisessa huoneessa kovaäniset lemmenleikit. Tilanne korjautui sillä, että nukuin tulpat päässä, kerroin asiasta ja nyt asun omassa kodissa.
Ainut keino on se, että yrität hienovaraisesti puhua asiasta päiväsaikaan. Voit sanoa, että on loukkaavaa kun ei itsekkään saa nukuttua. Seksiä voi harrastaa muuallakin silloin kuin ketään ei ole paikalla, harmi jos aikuiset ihmiset eivät osaa omia halujaan hallita. Tai sitten kylmänviileästi laitat pornon soimaan täysillä ja katsotaan mikä on reaktio.
Niin ja tiedoksi kaikille, ei 18-vuotiaana "aikuisena" sitä asuntoa yhtäkkiä saa taivaalta tiputettuna. Kaikki ei tapahdu sormia napsauttamalla, varsinkaan asunnon saanti. Sen takia onkin tärkeää, että asioista pystyy sopimaan, muuten voi välit mennä rikki. - PippeliPertti
Aika kypsymätöntä sakkia teilläpäin. Vaikka hyvä seksi ei aikaa ja paikkaa katso, mutta ehkä rajansa, varsinkin vanhempien nurkissa. Enemmän luulis näiden pikkupoikien panojen olevan tyttöjen puolelta yliammuttua orgasmin näyttelenmistä. Eikö edes vanhemmat haista lemmenseikkalun hajua?
- TruthTyme
Kylläpäs riittää incesti ehdotuksia topicissa, vaikka myönnän että onkin yksi mun suosikki fantasioistani yritän antaa sulle jonkin verran fiksumman vastauksen olettaen että haet vielä vastausta täältä.
Ensinnäkin jos siskosi ja hänen poikaystävänsä harrastavat seksiä melkein joka aamu ja ilta niin se vain meinaa että jommalla kummalla on erittäin voimakkaat halut, mikä on ihan luonnollista. Sille ei voi mitään ja suosittelisin että annat vähän ymmärrystä ja koetat miettiä miksi se ällöttää sua? toki kyseessä on siskos mutta seksiä se vain on.
Sitten, jos se häiritsee sua ihan hirveästi niin juttele heille rehellisesti, älä pelkää tai häpeä sitä sanot suoraan että kuulet kaiken ja se vaikuttaa sunhun negatiivisesti. Voit myös yrittää puhua vanhemmillesi.
Sitten suosittelisin kokeilemaan korvatulppia, niitä saa apteekista melko halvalla ja peittävät ääntä todella hyvin, peittää moottorisahankin äänen niin pitäisi nuo siskon touhutkin peittää. - Saman kokenut joskus
Tiedän tunteen, hyvin kettumainen tilanne kuunnella. Mene vanhempiesi puheille ensiksi silloin kun siskosi ei ole kotona ja sano suoraan, että heidän naimisensa häiritsee sinua. Jos vanhemmat viitsivät asialle tehdä jotain, niin homma luulisi loppuvan siihen.
- Hommaa sinäkin
oma panopukki niin siskokin saa sitten kuunnella sängynvaltusta ja sinun uikutusta.
- piiap74
mun SISKO ja sen poikaystävä(niiden 5 aviomiehen välis)..sattu vaihtaa minuun,,MUTTA,,en oo ikinä avioon menny,,,ENKÄ MEE edes 13v. olon jälkeen...jos miehet voi vaatia mitä vaan..haloo..50kg...pitäs LAIHTUU!!
höh....pitäkää pikkasen kovempaa ääntä jotta miekin kuulen
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422214- 241740
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271425- 1081247
Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!151219- 181035
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71944Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut107864Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333853Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad74846