15.v ja erittäin kova lapsikuume

rantallo

Joo eli oon 15 vuotias tyttö jolla on ihan sairas lapsikuume! Onko täällä ketään 15 vuotiasta joka ois saanu lapsen? Tai hei puhukaa mun päähän järkeä! Minulla on 17 vuotias poikaystävä joka täyttää kohta 18. No hän rakastaa yli kaiken lapsia. Olen puhunut hänelle että haluaisin lapsen mutta hän ei ota sitä tosissaan ja ymmärettävää näin nuorena.... elämä on vasta alussa! Mutta kuolen tähän! Auttakaa! :3

2

364

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kasvakaaaikuisiksi

Mikä ihme teitä pentuja vaivaa,ihteesä ei vielä pystytä elättämään siihen pitäs vielä lapsia hankkia. kasvakaa nyt ensin aikuisiksi,sitten voi alkaa tämmösiä asioita pohtia.Yhteiskunnanko teille kaikki pitäs kustantaa,kyllä sossusta saa sitä jatätä.Ensin koulu ammatti,työpaikka.Ja sitten vasta näitä aikuisten juttuja.Neuvoo eräs elämää nähnyt mummo.

• pena5

Juu älä nyt missään nimessä mitään muksuja hommaa ton ikäsenä!Kymmenen vuoden päästä voisit alkaa harkitteen semmosia!Ajattele vaikka sitä kun samanikäiset kaverit lähtee lauantaina juhliin niin sä jäät vaihtaan vaippoja kotio!Ja millä muksun edes elättäisit ei vanhemmapasi voi kaikkea maksaa!Ja 18v harvasta jätkästä on isäksi!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2580
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2542
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1752
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1557
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1480
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1420
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1352
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1203
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1147
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1076
    Aihe