Eli, olisin hankkimassa kääpiöparta-agamaa kunhan olen budjetin laatinut ja tiedän tasantarkkaan miten liskoa hoidetaan. Olen lukenut aika paljon tietoa mutta olisi muutamia kysymyksiä mihin en ole kunnollisia vastauksia saanut.
- Miten ruokinta puoli? Hyönteisiähän ne syövät, mutta pitääkö ne jossain vitamiinisekoksessa pyöritellä ennen antoa? Ja miten ne sinne terraarioon käytännössä laitetaan etteivät heinäsirkat hyppelisi muuhun huoneistoon? Kasviksia ja hyönteisiä 50-50 poikaselle ja sitten vanhemmalle annetaan enemmän kasviksia? Muutenkin tästä ruokinnasta vaan kaikki tieto mitä tiedätte!
- Kalkinlaitosta, eli kuinka usein sitä sinne laitetaan ja kuinka paljon?
- Pohjamateriaaliksi pienelle vissiin käy muovimatto tai sanomalehdet? Mitä hiekkaa suosittelisitte ja n. minkä ikäisinä?
- Millaisia loisteputkia käytätte?
Ja vielä kaikennäköinen pikku info on aina hyödyksi, lueskelen niitä mielelläni! Vastauksianne odotellessa!
Kääpiöpartiksesta infoa!
Kääpiöpartiksesta
0
52
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742922
- 642773
- 681812
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171659- 241647
- 201590
- 191508
- 481287
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91249