ostetaan suokki

Wipetti

Ostettaisin ruunan/tamman saisi olla hyvä luonteinen ja pystyy laiduntaa yksin ja jos mahdollista niin alle 10v ja valtavaa hevosta ei, olisi hyvä hoitaa ei pure potki yms. Tulisi yhdelle tytölle lapissa joka on 12v se olisi ainoa hevonen. Hyvä ratsastaa ja maastossa hyvä(loistava) sellainen että 12v pärjäisi hepan kanssa yksinkin.

6

161

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Wipetti

Nimen omaan ei valtavaa

• pelastaja jätti

Nii ne pienet pukittelee koko ajan ratsastajia selästään . Kun taas isot on järkeviä kun olin 11v olin kaverini kanssa maastossa hänellä oli 148cm suokki ja mulla 175cm eksyttiin Sitte suolle ja nähtiin hirvi. Kaverin heppa pukitti paniikissa ratsastajansa alas kun taas mun jätti seisoi tyynesti paikoillaan. Saatin Se kaverin heppa kiinni. Sitten muistin että iskä oli opettanut hepalleni sanan "kotiin" toivoin parasta ja lausuin sanan kotiin . Alkoi olla pimeä. Mun heppa lähti kävelemään takaisin suolle ja kun olimme sen suon laitamilla yritin saaba hevoseni menemään oikealta kulkevaa kiartotiätä. No Se totteli vasta hakoisesti . No siältä ei Sitte päässykkään ja menimme sitä tiätä minne oli oma heponi itse mennyt ja siältä pääsi. Hevoseni johdatti meidät turvallisesti perille .

• pelastaja jätti
        pelastaja jätti kirjoitti:

Nii ne pienet pukittelee koko ajan ratsastajia selästään . Kun taas isot on järkeviä kun olin 11v olin kaverini kanssa maastossa hänellä oli 148cm suokki ja mulla 175cm eksyttiin Sitte suolle ja nähtiin hirvi. Kaverin heppa pukitti paniikissa ratsastajansa alas kun taas mun jätti seisoi tyynesti paikoillaan. Saatin Se kaverin heppa kiinni. Sitten muistin että iskä oli opettanut hepalleni sanan "kotiin" toivoin parasta ja lausuin sanan kotiin . Alkoi olla pimeä. Mun heppa lähti kävelemään takaisin suolle ja kun olimme sen suon laitamilla yritin saaba hevoseni menemään oikealta kulkevaa kiartotiätä. No Se totteli vasta hakoisesti . No siältä ei Sitte päässykkään ja menimme sitä tiätä minne oli oma heponi itse mennyt ja siältä pääsi. Hevoseni johdatti meidät turvallisesti perille .

Olen ratsastanut 7 vuotta ja kaikki isot ovat olleet rauhallisia ja mukavia ja melkein kaikki ponit 95% on ollut pukittelevia,näykkiviä ja säikkyjä .

• Wipetti

Mutta sopisko se meilkein 1 vuoden ratsastaneelle tytölle eka oma heppa?

• Tallikatti

EI VIELÄ! anna tyttösi ratsastella vielä monta vuotta ratsutalleilla ennen omaa heppaa!! Suosittelisin että tyttö kävisi jollain tallilla vaikka viikon lopun oikeasti heppojen kanssa töissä (karsinoitten siivoamista , hoitamista , ruokkimita yms.) ja kokeilisi että pystyisikö tyttö ilman apua hoitamaan hevosta yksin :)

• ^^^^

Jos tuollaista "Wipetti" tarvitsee edes kysyä, vastaus on juuri tuo Ei vielä..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2640
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2582
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1772
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1597
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1520
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1450
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1177
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1096
    Aihe