Eli yritän saada tarpeksi rahaa xbox 360 neen sekä minecraftiin
lokakuuhun mennessä tämä paketti tulisi kustantamaan 150 e pyydän teiltä neuvoja
rahan saamiseen .toivon asianmukaisia vastauksia
xboxiin säästäminen
15
186
Vastaukset
- enoojonne
Kannattaa täältä kattoo ja klikkailla vähä mainoksia saa suht helposti rahaa
http://adf.ly/WsWSb- bushtheboss
kyllä kun jonkun sinun tekemistä linkeistä joku avaa 1000kertaa saat 50senttiä... onnea yritykseen.
Kysele naapureilta/perheeltä voitko tehä heille töitä(jos olet alle 14v
Jos olet 14 voit alkaa jakamaan lehtiä(HJEX.fi työpäivät ke ja la ja kuukaudes saat reilut 60-70e.
Tai kerää pulloi.
Tai myy vanhoi tavaroita pois
- ei vaan kannata
Et halua pelata Minecraftia Xboxilla, voin luvata että on paljon, paljon huonompi kuin PC:llä
- niksu 12345
1 .kaverillani on minecraft xbox 360sellä ja ihan hyvä on omasta mielestäni
2 .minulla on niin vanha pc joten en usko että se pyörittää lähes mitään pelejä
3 .enkä oikein pidä pcllä pelaamisesta - pc mies
niksu 12345 kirjoitti:
1 .kaverillani on minecraft xbox 360sellä ja ihan hyvä on omasta mielestäni
3 .enkä oikein pidä pcllä pelaamisesta"1 .kaverillani on minecraft xbox 360sellä ja ihan hyvä on omasta mielestäni
3 .enkä oikein pidä pcllä pelaamisesta "
1. oletko kokeillut pc:llä? kontrollit aivan karmeat Xboxilla
2. minecraft ei paljoa koneelta vaadi
3. ei ole mikään peruste - esonpärinäjuoma
pc mies kirjoitti:
"1 .kaverillani on minecraft xbox 360sellä ja ihan hyvä on omasta mielestäni
3 .enkä oikein pidä pcllä pelaamisesta "
1. oletko kokeillut pc:llä? kontrollit aivan karmeat Xboxilla
2. minecraft ei paljoa koneelta vaadi
3. ei ole mikään perusteminecraft vaatii yllättävän paljonkin koneelta...
- Jappervokki
esonpärinäjuoma kirjoitti:
minecraft vaatii yllättävän paljonkin koneelta...
Jep, se voi kyllä pyöriä vanhemmallakin läppärillä, mutta piirtoetäisyys ei ole kummoinen. Minäkin olen tehnyt rakennelmia, jotka katoavat sumuun kun yritän saada ne yhteen kuvaan.
- chestro
Voi ny jotain noloja homobokseja, siis perkele oot tyhmä ku semmosen haluut :D
- al.qaida
Osta koneeseen osia tarpeen mukaan nii ei vanhene pikkujäbä... On se palikkapaskakin paljon parempi koneella.
- ps3pitääolla
älä viddu osta mitää homoboxii osta ps3 slim 32gb ja on suht samanhintanenki kui homoboxi.. ja ps3seen saa paljon parempia pelei esim. last of us tai diablo.. itelläni on pcssä minecraft ja usko vaa et pcl on parempi.
- naakanpelstaja
AUTA NAAKKASETÄÄ VIELÄ KUN VOIT!!!!!!! ÄKKIII!!!
http://keskustelu.suomi24.fi/node/11814350 - Näin saat rahaa!
Oo katu huora ja diileri niin saatt vitusti rahaa niinku mä!
- kassu1
Minecraft tulee myös PlayStationille ps storesta sen saa!! Ja ps3 on paljon parempi kuin Xbox 360
- pcmasterrace
kassu1 kirjoitti:
Minecraft tulee myös PlayStationille ps storesta sen saa!! Ja ps3 on paljon parempi kuin Xbox 360
/r/pcmasterrace
- sdafgar
katu on paras vaihtoehto
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465397Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5561957Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens781125Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591028- 77973
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53951- 59880
- 228834
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50823Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748