Tarviiko kukaan dinaareita?

Matkalta palannut

Heips, minulla jäi yli 200 dinaaria, kun en ollut kuullutkaan, ettei niitä voi vaihtaa Suomessa. Nyt siis joku, joka on Tunisiaan lähdössä saisi ilmaisen rahanvaihdon. =) Asun Helsingissä.
Ota yhteyttä: silvia.hepooja@gmail.com

5

202

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ilmainen rahanvaihto

Siis Tunisian Dinaari on suljettu valuutta jonka vieminen maan ulkopuolelle on rikos jos siitä jää kiinni :)
      Eli en itse lähtisi sinne kyseistä summaa viemään ja tuo ilmainen rahanvaihto
      niin rahanvaihto on ihan ilmaista tunisiassa johtue nimenomaan suljetusta valuutasta eli mitään vaihtopalkkioita ei veloiteta

• muumimummu

Kysäise Forexilta, saattavat vaihtaa. Olen itse aikoinaan siellä vaihtanut jotain suljettua valuuttaa ilman mitään ongelmaa, ja kun lähdin Tunisiaan noin viikko sitten, olisin saanut Forexista dinaareja, jos olisin odottanut että ne lähetetään Itiksen toimistolle, jossa itse asioin.

• outoa 4

Mistä Forex niitä toimittaa jos niitä ei välitetä Tunisian ulkopuolelle......
        Suljetulla valuutalla halutaan euroja Tunisiaan....todella oudolta kuullostava väite
        jos tullissa on dinaareita ne otetaan pois esim.minut on monastirissa tullissa kysytty onko dinaareita?
        Todella oudolta kuullostava väite.....mutta jos totta niin olisi hauska kuulla jos joku on oikeasti saanut Forexilta dinaareja...

• muumimummu

No onhan niitä dinaareja Tunisian ulkopuolella tälläkin hetkellä ainakin ketjun aloittajalla Helsingissä :D Ja Forexista olisin saanut niitä noin 80 eurolla. Ei tuo nyt niin tavatonta ole.

• forex joo

Joo ei sitä väitetäkään että niitä ei yksityisillä ihmisillä ole.... mutta että Forex välittäisi niin täyttä puppua ...mummulla liirat ja dinaarit sekaisin...tai forex tekee rikollista toimintaa tunisian ulkopuolella aikamoinen väite

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      2872
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      64
      2743
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1812
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1647
    5. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1629
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1580
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      18
      1464
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1287
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1263
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1239
    Aihe