2 miestä

kokeilua1

On ollut jonkin aikaa ajatus että vaimoani panisi kanssani toinen mies, hän panisi ja minä saisin suuhun.Näitähän löytyy netistä vaikka kuinka paljon seksi sivuilta mutta nyt se on tullut muutenkin mieleen. Lopuksi haluaisin nuolla vaimoni pillun puhtaaksi ja panna uudet nesteet sisään.Tämä on siis fantasia joka kiihoittaa aikas paljon, joskus olis kiva koittaa jos vaan uskaltaisi ehdottaa. Muutenkin olisi kiva rakastella toisen parin kanssa samassa huoneessa oman vaimon kanssa, tai sitten autossa jossain levähdyspaikalla ym. jota ollaan kertaalleen jo koitettu, oli hienoa .)

39

8915

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaimosi?

Olisinpa vaimosi. Suostuisin heti.

Tai hei - ehkä olenkin vaimosi ja haaveilemme molemmat samasta asiasta?

• kokeilua1

Joo, olisitpa...:) jospa pääsis joskus eteenpäin tässä asiassa... Tosin toi ulkona rakastelu tulee tapahtumaan pian taas jossain tampereen seudulla kunhan ilmat paranee(. Ajattelin kun tätä kirjoitin että kaikki vaan haukkuu hulluksi ym. vst. mutta hienoa että on samanhenkisiä ihmisiä olemassa.

• Kokeilua,.
        kokeilua1 kirjoitti:

Joo, olisitpa...:) jospa pääsis joskus eteenpäin tässä asiassa... Tosin toi ulkona rakastelu tulee tapahtumaan pian taas jossain tampereen seudulla kunhan ilmat paranee(. Ajattelin kun tätä kirjoitin että kaikki vaan haukkuu hulluksi ym. vst. mutta hienoa että on samanhenkisiä ihmisiä olemassa.

Olin viistoista kun pojat ladossa jokainen kokeili naintia. 18v olin puistossa kun miehet raiskas mut. Sitten olen ollut miesten sessioissa kun haluu nuorta vaikka onkinmonta ukkoo köyrimässä.

• himokissa

Ja jos vaimosi ei suostu, mä voin sijaistaa häntä. Mutta kyllä se varmaan suostuu, jos kerran levarikin onnistui. Huoks.

• Heips himokissa... Ei muutakuin perjantaian liikenteeseen... ;-)

• Vaimo

Minä huolin kaksi miestä ilman omaani. Kunnon naintia vaikka molempiin samaan aikaan, Olen 22v ja miehet saa olla vanhoja kun vaan seisoo. Vieras tuntuu aina hyvälle.

• Vaimo edelleen p....
        Vaimo kirjoitti:

Minä huolin kaksi miestä ilman omaani. Kunnon naintia vaikka molempiin samaan aikaan, Olen 22v ja miehet saa olla vanhoja kun vaan seisoo. Vieras tuntuu aina hyvälle.

Olen suostunut sellaisiin sessioihin missä ei ole kun miehiä. Kun tulee oikein kiimaan ja orkkuihin niin ei ole välii montako tai onko vanhempia. Olen kai friikki kun halun että pannaan kunnolla tai "raiskataan" kunnolla. Mokki kylässä minua kävi viikonloppuna naimassa 26 miestä ja hyvää teki.

• vimd
        Vaimo kirjoitti:

haluatko iso penis 23 cm

• Lady4sale
        vimd kirjoitti:

haluatko iso penis 23 cm

Minulle kelpaisi :)

• Drilli
        Vaimo kirjoitti:

Moikka! Kuullostaa hyvältä! Laita viesti ja juttelemme tarkemmin... drilliand6 at gmail.com

• Vierasta
        Vaimo kirjoitti:

Tuntemattoma miehen kanssa on kiva kokeilla seksiä. Olen 20v plondi ja kun lyhkäsessä hameessa menen monenkin vanhemman miehen mukaan niin pitävät huorana. Ei haittaa kun ei satuta liikaa. Sitten on mukava mennä oman kullan viereen.

• Vierasta kirjoitti:

Tuntemattoma miehen kanssa on kiva kokeilla seksiä. Olen 20v plondi ja kun lyhkäsessä hameessa menen monenkin vanhemman miehen mukaan niin pitävät huorana. Ei haittaa kun ei satuta liikaa. Sitten on mukava mennä oman kullan viereen.

Vierasta miestä, 2 tai useampi...

piccolt(ät)gmail.com

• Moi!

Ota puheeksi aktin aikana. Niin minäkin tein ja viime viikolla meillä olikin kolmen kimppa. Tarkoitus jatkaa saman miehen kanssa jatkossakin. Uskon pitojen paranevan kun olemme kaikki toisillemme tutumpia ja toinen mies oppii vaimoni käsittelyä lisää...

• kokeilua1

Mistä löysitte luotettavan kaverin? arvalla vaan seksitreffeistä vai oliko tuttu henkilö, tuttu vois olla turvallinen mutta jos alkaa myöhemmin hävettään...vst

• kokeilua1 kirjoitti:

Mistä löysitte luotettavan kaverin? arvalla vaan seksitreffeistä vai oliko tuttu henkilö, tuttu vois olla turvallinen mutta jos alkaa myöhemmin hävettään...vst

Ihan tuolta treffit palstalta eikä ollut entuudestaan tuttu, Haku sinne vaan päälle ja yhdessä tutustumaan tarjontaan. Täytyy sanoa, että tarjontaa on ollut yllättävän paljon ihan laidasta laitaan eli kriteerit kannattaa miettiä valmiiksi aika hyvin. Viestiä tulee kyllä niiden ulkopuoleltakin (ainakin jos hakija on nainen).
        Kannattaa kyllä miettiä ja puhua puolison kanssa valmiiksi etukäteen jo tuntemuksista ja asioista jotka saattavat mennä pieleen. Meilläkin oli molemmilla mahd. perääntyä tiukan paikan tullen, mutta "turvasanaa" ei tarvittu...
        Ehkä haastavinta vierraan kolmannen löytämisessä oli se, että miellyttää kumpaakin vaikka 100% heteroseksiä harrastetaankin. Tutussa olisi ollut se hyvä puoli, että olisi tunnettu jo valmiiksi, mutta ongelmana kenelle sitä voisi ehdottaa ja juuri nuo mainitsemasi jälkeenpäin tulevat tuntemukset. Meidän mottona on ettemme ole valmiita uhraamaan ystävyyksiä seksin vuoksi.
        Niin ja tuohon hävettämiseen vielä. Itse en ole ns. aisuri vaan haluan olla herra tilanteessa ja lainata vaimoani sekä tarjota hänelle uutta nautintoa (toki itsekkäistä syistä). Kaikki osapuolet on huomioitava ja kaikkia kunnioitettava. Mikäli haluat olla alistettu tämän session aikana niin oletan häpeän tulevan helpommin jos kolmas on tuttu.
        Nämä nyt on vain omia ajatuksiani ja jokainen meistä tuntee tavallaan.

• Opi kieli!
        kokeilua1 kirjoitti:

Ei "alkaa myöhemmin hävettään". Suomen kielessä alkaa-verbiä seuraava verbi on aina infinitiivissä!

Siis pitää olla: alkaa hävettää.

• kokeilua1 kirjoitti:

Arvallahan se alkuun lähtee, mutta jos kemiat toimiin ei muuta kuin menoksi... Olen ollut sekä ihan vieraiden että tuttujen vieraiden kanssa, eikä ole koskaan tarvinnut hävetä...

• Kokeilua 1
        kokeilua1 kirjoitti:

Olen 22v ja mieheni ei tykkää tuplasta. Menin salaa kokeilemaan onnistuisiko, Kaksi vanhempaa liikemiestä vei hotelliin ja kun riisuvat niin halutti "vierasta". Kyllä sain pitkään, ovi kolahti ja sieltä tuli kaksi miestä lisää? Kun naivat ei siinnä voinut kun katsoa kun kaksi riisu ja sai kalunsa kovaksi. Siinä piti antaa kaikille neljälle. Sai tuplat mitä oli halunnut aamuun asti.

• karvalaukku
        Kokeilua 1 kirjoitti:

Olen 22v ja mieheni ei tykkää tuplasta. Menin salaa kokeilemaan onnistuisiko, Kaksi vanhempaa liikemiestä vei hotelliin ja kun riisuvat niin halutti "vierasta". Kyllä sain pitkään, ovi kolahti ja sieltä tuli kaksi miestä lisää? Kun naivat ei siinnä voinut kun katsoa kun kaksi riisu ja sai kalunsa kovaksi. Siinä piti antaa kaikille neljälle. Sai tuplat mitä oli halunnut aamuun asti.

ja tietysti kerroit sitten jälkeenpäin miehelles miten ihana nainen oot.....

• Vanhemi ukkomies

Se on todellakin parisuhdetta parantava asia. Meillä on kokemusta lähes kymmenestä eri miehestä kolmenkimpassa. Olemme täysin heteroja kumpikin eli ei laisinkaan homo suhteita. Kokeilkaa ihmeessä kolmatta pyörää. Itsekkin mietin pitkään, miten esittäisin vaimolleni asian mutta kun huomasin, että naapurin mies alkoi katsella vaimoani sillä mielellä, niin rohkenin esittää sen vaimolleni. Tällaisesta meillä lähti nautinto liikkeelle ja sen jälkeen olemme tavanneet useita miehiä treffipalstojen kautta. Ei muuta kuin sopikaa keskenänne ja olkaa kumpikin avoimia toisillenne ja luottakaa toisiinne. Onne matkaan.

• samooja

Asia puheeksi ja antaa palaa. Kunnon kimppa ajoittain piristää kummasti parisuhdetta. Nauttikaa elämästä.

• Siitä lähti..

Siitä lähhti kun kaverini halus että otan sen kaverilta suihin. Sitten "16" olin kahden miehen kanssa. Kolmekyppisenä olin sessioissa missä oli vanhempia miehiä joskus enemmänkin pipsan päällä. Nyt kun olen melkein kuuskyppinen ja hyvän näköinen niin on usein vaan nuoria miehiä. On pieni mökki missä annan poikien käydä kylälässä (2-8) kerrallaan kun hyvästi naivat.

• Lisää kivaa

Kannatan kokeilemaan, puhuin asiata kumppanille joskus ja hän otti tosissaan. Iski miehen ravintolasta ja toi pöytään. Valmiiksi oli asian hänen kanssaan sopinut tanssin aikana. Oli kiihottava taksimatka kotiin vieras kulli mukana. Aamulla ihan jees olo, ja jäi hyvä mieli kaikille. Tuolla kokeilulla pärjää pitkään mutta uuttakin on jo kokeiltu.
      Uskon että sillä on myös positiivinen vaikutus sairaalloiseen mustasukkaisuuteen.

• Pari

Kolmannesta mekin vaimon kanssa haaveilemme ja iskurista olemme koittaneet
      löytää kokenutta hieman dominoivaa kaveria joka todella tietää mitä haluaa.
      Muutaman kanssa olemme viestitelleet,mutta asia ei ole liikahtanut eteen päin.
      Yhden kanssa tavattiinkin,mutta paljastui että
      tyyppi oli antanut itsestään täysin väärän kuvan,joten se oli siinä sitten.

• otappa yhteyttä vaikka yhteisön kautta viestitellen ,tänne en yhteystietoja halua laittaaa julkisesti.
        >olen määrätietoinen domidoiva ja kokemusta omaava .

• karvalaukku

mitenköhän moni nainen suostuu että sänkyyn tulisikin toinen nainen?
        veikkaan että aika harva..
        ootteko te aisurit ihan pösilöitä reppanoita....eivät naisenne teitä kunnioita tuollaisen spanielikäytöksen takia...
        jösses...

• Apumies48

Ei muutakuin rohkeesti vain härkää sarvesta, joku kerta löytyy se oikea...

• Pari

Joo uutta matoa vaan koukkuun,kyllä se vielä löytyy se oikea kaveri meillekkin.

• Tupala

Kerroit että: .... "jota ollaan kertaalleen jo koitettu, oli hienoa .)"
      Mitä se on se, jota olette kertaalleen kokeilleet?

• kokeilua1

Ollaan naitu levähdyspaikalla joka on aivan valtatien varressa, pikku harva metsä välissä.
        Eli siinä vaan ovi aukossa seisten takaapäin oviaukossa ja vaimo kontillaan penkillä.
        Oli vaan pimeää , mutta autoja meni kokoajan ohi ja oli niin kiihoittavaa että homma ei
        kovin pitkään kestänyt.

• TUPLAA SALAA

Mun kaveri ei tyllää mistään jutuista. Olen 17 nainen ja kaikkea halun kokeilla. Kaksi ukkoo ehdotti baarissa että huoneeseen jatkoille. Siitä tuli oiken kimppa pano kun kokoajan naivat aamuunasti. VAU.. SIT OON KÄYNYT SALAA.

• PETTERILLI
        TUPLAA SALAA kirjoitti:

Mun kaveri ei tyllää mistään jutuista. Olen 17 nainen ja kaikkea halun kokeilla. Kaksi ukkoo ehdotti baarissa että huoneeseen jatkoille. Siitä tuli oiken kimppa pano kun kokoajan naivat aamuunasti. VAU.. SIT OON KÄYNYT SALAA.

Terve! Upeaa! Haluuksä ottaa uusiksi? Vastaa pian ja järjestetään hyvät kyydit :-)

• leijona55

kannattaa kokeilla.kokeilimme kahta eri miestä,vaimoni sai upean orgasmin vieraan alla ensimmäisen kerran.kiihotti kovasti,tykkäsimme ja kokeilemme uudestaan.muista vaan ettö miehen pitää olla nuori uros jolla kova kalu.

• Fantasian toteutus

Itse kerran otin puheeksi samanlaisen fantasian, tosin ekaksi hänellä oli kielteinen ajatus asiaan.
      Meillä on kumminkin seksin yhteydessä tapana puhua fantasioista ja kiihotta molempia kovasti, joten ennen orgasmia olenkin kysynyt vaimolta, että miltä tuntuis kaksi miestä yhtäaikaa.
      Muistan kun kerran lähettiin ulos ja sielä yksi mies oli kiinnostunut vaimostani ja kysyikin multa että saako tanssittaa ja oli kysynyt minkä väriset pikkarit hänellä on, niin vaimo oli sanonut että tuu kattoon jos uskallat.
      Mies toi vaimon takaisin ja kertoi että hänelle on luvattu näyttää millaiset pikkarit vaimollasi on joten kerroin että mulle sopii jos vaimo suostuu.
      Lähettiin loppuillasta meille ja parin paukun jälkeen vaimo riisui hameen alta pikkarit ja istui miehen syliin alkaen liikuttaen miehen sylissä pyllyä.
      Itse katselin touhua aika kiihottuneessa tilassa ja huomasin miten mies veti housunsa alas, huomasin miten vaimo alkoi ohjata penistä sisäänsä itse otin jo kalustani kiinni ja aloin tyydyttää ja huomasin miten mies oli riisunut vaimon paitaa jolloin tissit nytkähteli liikkuessa.
      Lopuksi vaimo sanoi että missä se kolmas viipyy etkai itekseen haluu nauttia.

Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5410
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      21
      2377
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      114
      1617
    4. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      235
      1592
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      93
      1477
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1416
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1175
    8. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      9
      1153
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      321
      1145
    10. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      313
      1108
    Aihe