haluaisin todellista tietoo pensan kulutuksesta seuraavista merkeistä.honda c-rv,kia sportage ja susuki grand vitara.auto myyjien ilmotukset kaunisteltuja kumminkin.
kulutuksesta
6
211
Vastaukset
- suzukigv
niin ja taas pitäis osata arvata milaisista moottoreista ja vaihteistoista mahtaa olla kysymys.mutta sanoisin että suzuki ainakin kuluttaa 8-14 litraa satasella,ajotavasta,nopeudesta,perävaunulla tai ilman.
- ei muuta
Ja mitähän noilla tiedoilla teet, teetkö jotain tilastoa kenties.
- SherIock
Lentää varmaan kuuhun, vai mitä luulet?
- 6311
ostamas jonkun noista sportage ja c-rv o 2.0l koneella mitä oon aatellu.mun ajoilla ei dieselverojen 600-700e houkuta.
- GV -09
Suzuki Grand Vitara 2.0 bensakone vm 2009 keskikulutus 10.6 l/100km. Tämä viimeisen 60 tuhannen aikana sekalaisessa ajossa, vähän peräkärryn ja venetrailerin vetoa, jonkin verran motaria ja nopeus siellä hiukan yli 130km/h.
2.4 litrainen bensakone samassa autossa vie desin-kaksi enemmän. - Honda oli
Kahdeksan vuoden kokemus 2-litran bensa Honda CR-V:stä. Sekalaisen ajon keskikulutus 9-9,5 litraa (ulkomuistista, nyt alla on ollut pari vuotta diesel). Korkein 11 litraa, pienin 8,4. Maantieajossa alle satasen vauhdissa pääsee hiukan alle 9 litran, alle 8:n en päässyt koskaan. Peräkärryn kanssa meni 10-10,5, kuorma päällä aina nelosvaihteella.
Ihan mukava ja tilava auto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 853141
- 883003
- 681852
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191792- 271691
- 211681
- 241677
- 481317
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321316Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91299