kun olen tullut järkiini saatuani etäisyyttä asioihin. Tästä on hyvä jatkaa entistä aktiivista elämää. :)
Olen onnellinen
3
272
Vastaukset
- Shine7888
Olen onnellinen kun pääsin yhdestä idiootti hobitista eroon, ja onnellinen kun loma alkoi ja siihen kuuluu siiderin juonti ja päivästä nauttiminen:) saa olla vaan ja nauttia:) muut ne töissä katkereina painaa hommia:D khihhkkih työnilon vaan:D ai miten voi päivä alkaa hyvin:)
- minä olen onnellinen
erityisesti siitä, että olen pelannut korttini elämässäni oikein. Minulla on joka asian suhteen puhdas omatunto ja tiedän toimineeni oikein puuttuessani erääseen tapaukseen, josta ilman väliintuloani ei olisi tullut loppua. Olen tyytyväinen tehtyäni tämän, vaikka samalla saatan vaarantaa oman turvallisuuteni, joka ei peloita minua, koska tiedän oikeuden aina voittavan.
- Jesssssssssssssssss
Aivan ihana viikonloppu tulossa monien ystävien kanssa!:))))))) kyllä on onnekas kun saadaan porukka kokoon ja kunnon juhlat pystyyn:) onneksi on ystäviä kuin " joillakin niitä ei ole kun osaavat olla kaksnaamasia ja katkeria kuin meillä menee hyvin:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732825
- 642713
- 681802
- 241637
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä161590- 201570
- 151412
- 481277
- 381243
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91229