Myydään 5 maatiaiskissanpentua/jyväskylä

kisutjyväskylä

Myydään 5 maatiaiskissan pentua,3 kollia ja 2 narttua.Ovat sisäsiistejä ja kaksi kertaa madotettuja.Tottuneet emon lsäksi toiseen aikuiseen kissaan sekä koiraamme.Pieniin lapsiin sekä isompiin lapsiin.Luonteeltaan kovin leikkisiä eivät arastele laisinkaan:)
syövät raksuja,lihaa,herkkunappeja/herkkupaloja,maitonappeja,kissan maitoa ja vettä.Etsimme pysyvää ,huolehtivaa loppuelämän kotia pennuille.Kiinnostuneet saavat kuvaa pennuista sähköpostitse /puhelimitse.Ei tuonti mahdollisuutta.Kissat ovat luovutusikäisiä.Emon vieroittamia. hp 25e,jotta takaisi edes hitusen että on oikeat aikeet ottaa pentu ja etei joudu ihmisille hetken mielijohteista ja joudu kiertolaiskissoiksi,kun eiole aikaa/pinnaa pennun suhteen.

14

2667

Vastaukset

• Kissojen mama

Moikka.

Onko kolleista kumpikaan mustia?

• ?+?

Paljonko kpl.sisältyykö hintaan alvi?

• LueAvaus

Avauksessa kerrottu hinta. Jos alvia ei ole mainittu, sitä ei ole.

• Kisuliinuja

Miksi joku myy täällä kissanpentuja? Alvittomia? Pentutehtailijoita..
        Eläintalot ja yhdistykset ovat jo pentuja pullollaan, valmiiksi hoidettuina, rokotettuina, sirutettuina, steriloituina, eläinlääkärin tarkastamina. Ja osa jo ihmisiin tottuneina.

• kissa4

Onko kissoja enää jäljellä?

• kisutjyväskylä

1 kolli ja 1 narttu jäljellä, laita s-postiosoite niin saat kuvia

• sisko1

Onko tyttökisu vielä vapaana?

• satu5

iäkkäämmältä ystävältäni jouduttiin loppuviikosta hänen rakas kissansa loppettamaan ja nyt on suru suuri tyttö pentu saisi hyvän ja rakastavan kodin

• satu5

ja olen valmis vaikka maksamaan enemmänkin :)

• nallukka2

MOI!!
      Onko tyttökissat vielä vapaana? Haluaisimme ostaa yhden - mutta ensin haluamme nähdä hänet.

• uninen

Oisko yhtään narttua vapaana.paljon yhen hinta on.

• takaisin-nukkumaan

Älä pliis nostele näin vanhoja juttuja edes vitsinä. Kehittele jotain rakentavampaa tekemistä.

Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      47
      2245
    2. Pysy kaukana musta

Ja kaikista mun läheisistä. Oon tosissani.
      Ikävä
      26
      1843
    3. Katu täyttyy askelista...

Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.
      Ikävä
      27
      1465
    4. Näin susta unta

Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!
      Ikävä
      15
      1289
    5. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä. 💡
      Ikävä
      110
      1289
    6. Mitä hämminkiä Halkokarilla?

Poliiseja ja ambulansseja pyörii, laukauksia kuultu.
      Kokkola
      18
      1035
    7. Tiedätkö nainen sen tunteen

Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.
      Ikävä
      71
      954
    8. Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta

Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut
      Ikävä
      107
      874
    9. Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta

Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva
      Hindulaisuus
      333
      853
    10. Mikset päästä irti ja hae apua

Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad
      Ikävä
      74
      846
    Aihe