Pistimpä Epsonin nettisivuille käyttäjäkokemukseni yllämainitusta Epson SX235W monitoimilaitteesta. Palaute oli saman suuntainen kuin aikaisemmillakin palautteen antajilla, negatiivista. Neljäsosa suosittelisi laitetta tuttavalleen. Oma arvioni laitteesta oli sentään keskivertoa parempi, kaksi tähteä 1,8 sijaan. Aika karua palautetta anyway tuotteen virallisella nettisivulla, jonka tarkoituksiin kuuluu vahvasti myydä.
Miten yksityiskohtaista teknistä palatetta yksityiskäyttäjän pitäisi pystyä julkaisemaan, niin että joku sitä halusiai vielä lukea? Vai onkohan Epsonin mielestä epäolennaista jos myyjä kehuu laitettaan edulliseksi tulostaa, ja uudet mustapatruunat maksavat enemmän kuin itse laite?
Millaisetkohan arviot laite oikein saisi jos kaikkien palaute julkaistaisiin? Joka tapauksessa ei ole tainnut arvostelusysteemin kehittäjä hoksata millaista tuubaa linjalta tulee. Mitenköhän niitä arviointeja oikein tulkitaan jos vastaus on näin selvää suomea:
"Emme Valitettavasti Voineer Julkaista Arvioinntiasi"
Epson SX235W - Epsonin nettisivusto k*settaa
Last1Epson
1
153
Vastaukset
- so_tired_2
Meidän Epson SX235W koki sitten tiensä pään. Lopetti mustekasettien tunnistamisen, vaikka ne asensi yksitellen jolloin tunnistus tapahtui ok viimeiseen asti, sitten alkoi herjaamaan jotain kaseteista satunnaisesti.
Joku laskuri siinä varmaan on, että asiakas lähtee ostamaan uuden, tämä on näköjään niin häikäilemätön että ostattaa uudet musteetkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732805
- 632694
- 681792
- 241637
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä151568- 201560
- 151412
- 481267
- 381243
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91229