Alastonkuvauksen synti

:::

Öö, mikä juttu tää on, että jos joku haluaa itsesttään alastonkuvia, heti löytyy kööri kaikenlaisia moraalinvartijoita, jotka samastavat kysyjän joihinkin sadetakkimiehiin tai 15-vuotiaisiin teineihin? Jesus christ! Helvetin juntit! Tottakai sadetakkimiehiäkin on, mutta ei nyt jeesus, on ihan aikuisten oikeesti järkevää ikuistaa kroppansa ennen, kuin rupsahtaa. Ihme urpoja tällä sivustolla, ehkä asiaa auttais, jos joka toinen keskstelija ei olisi perähikiäläinen konservatiivi

8

349

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei minua haittaa

Netti on ihan väärällään noita alastonkuvia joita ihmiset ovat räpsineet itsestään. Omapahan on asiansa mitä kameralla tai kännykällä tekee... Tosin nettiin kerran päätynyt kuva on ja pysyy.

• Junttilan juntti

Älä lausu turhaan Herrasi nimeä.

• jesse jameksen kuli

älä lausu turhaan turhia värssyjä 3000v....

jeesus on turha juntti.

• lue itselles mieliks

joka hänet kiroaa kiroaa hän hänet. sitäpaitsi vaikka vuoret väistys herran sana on sama nyt kuin 5001v sitten

• junttilan juntti

Eikun ne sinun Herrasi? Helvetin juntit?

• Minä en ainakaan viitti ottaa rumista alastomista apinoista kuvia..koska niillä immeisillä ei ole aina ees päässä karvoja joita sukia.

• kauneista eläimistä

Mä oon ottanu kaikki eläinkuvani alastomista eläimistä, onko paha ja syntiä?

• Oma asia

Eipä uskoisi, että kukaan viitsii aloittaa harrastelijoiden valokuvauspalstalla keskustelun uskonnollis-moraalisista kysymyksistä! "Synti" on jokseenkin viimeinen sana, johon täällä kuvittelisi törmäävänsä.

Eiköhän tuollaisille jutuille liene otollisempiakin foorumeja, jos jotakuta kiinnostaa sellaisia märehtiä.

Oman kroppansa kuvauttaminen vaatteissa tai vaatteitta lienee jokaisen täysi-ikäisen ja -valtaisen ihmisen ikiomassa päätäntävallassa. Siihen ei pitäisi olla kenelläkään puuttumista – olkoonpa sitten alastonkuvien katselu mieluista tai vastenmielistä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      46
      5877
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      610
      2326
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      82
      1181
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1048
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      1023
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      54
      1006
    7. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      61
      946
    8. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      61
      915
    9. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      844
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      778
    Aihe