Heissan :)
Kaikki Turkissa olleet varmaan tämän biisin tietävät...ongelmana on, että mistäs mä tämän itselleni saisin. Veikkapoika ei sitä netistä löytänyt. Oletteko te sitä netistä saanu imutettua vai kenties löytyykö tietoa löytyykö se joltain cd:ltä vai mistä..?
Dj Casper - Cha Cha Slide
4
744
Vastaukset
- Sanna
Itse sain imutettua sen netistä. Muistaakseni sain sen joltain turkkilaiselta sivustolta(?) Kyllä sen sieltä pitäisi löytyä.
- Jätkä
Löysin KaZaa:lla noin 20 käyttäjältä kyseisen biisin et kokeileppa uuestaa... Jos et tiiä mikä KaZaa on ni katoppa tietotekniikka keskustelusta P2P-ohjelmat tai toi hakukoneet... eli imuroi osoitteesta www.kazaa.com ohjelma ja asenna se (asennus on tod. helppo!) ja etsi biisi ja imuroi koneelle...
- suski
ostin elokuussa alanyasta 2 turkki-kokoelmaCDtä. niissä toisella se on se sun hakema biisi ja KYLLÄ ON POPITETTU JA TANSSITTU! en ole ite kattonu netistä löytyykö, mutta luulisi löytyvän. niillä CDillä on muitakin hyviä, kuten ikivanha tarkanin kisskiss ja tarkanin dudu.
koita ettiä ja jos on kamala puute, vastaile, niin katotaan jos voisin vaikka auttaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181730Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59870
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738